Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@03:48:07 GMT

هدف غرب از دخالت در امور کشورها، عقب نگه داشتن آنهاست

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۷۹۶۰

هدف غرب از دخالت در امور کشورها، عقب نگه داشتن آنهاست

آیت الله العظمی سبحانی با بیان اینکه هدف غرب از دخالت در امور کشورها، عقب نگه داشتن آنهاست گفت: اگر آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری در امور کشورهای دیگر دخالت نکنند دیگر شاهد جنگ و در دنیا نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله العظمی «جعفر سبحانی» عصر امروز (سه شنبه 24 اردیبهشت) در سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه قم برگزار شد، به ادامه مباحث جهاد  پرداخت و گفت: از نظر قرآن کسانی که به جهاد نمی‌روند در گناه بزرگ شده اند ومنافقین دوری از فتنه را بهانه نرفتن به جهاد عنوان می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرجع تقلید شیعیان یکی از نشانه‌های منافق را ناراحتی از پیروزی مسلمانان و خوشحالی از شکست آنان دانست و گفت: مؤمنان در جهاد چه پیروز شوند چه شکست بخورند، پیروز میدان هستند اما منافقان با پیروزی در جنگ با عذاب اخروی و با شکست در جنگ با عذاب دنیوی و اخروی مواجه می شوند.

 

وی با بیان اینکه قبولی اعمال به نیت انسان بر می گردد گفت:  نماز و عبادت منافقان از روی ریاکاری است، چراکه منافقان و کفار به خداوند اعتقادی ندارند درنتیجه اعمال آنها مقبول درگاه الهی نمی شود.

 

آیت الله سبحانی تصریح کرد: از نظر قرآن عملی که برای رضایت خداوند باشد، مورد قبول است،اما از منظر دیگران عملی که سود و فایده آن به مردم برساند مورد قبول است.

 

استاد سطوح عالی حوزه ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم برخی برای تبلیغات انتخاباتی خود اقداماتی انسان دوستانه انجام می دهند که به علت ریاکارانه بودن نزد خداوند ارزشی ندارد.

 

وی تاکید کرد: تنها عملی مقبول درگاه الهی است و ثواب دارد که با نیت رضایت خداوند و خالصانه انجام شود نه اینکه فقط رضایت بنده خدا در نظر باشد

 

آیت الله سبحانی آمریکا را نمونه بارز منافق عنوان کرد و گفت: آمریکا به کشورهای فقیر کمک‌های ناچیزی می‌کند و در قبال آن معادن و منابع این کشورها را غارت می‌کند و با این اقدامات جلوی پیشرفت کشورهای ضعیف‌تر را می‌گیرد.

 

وی افزود: قدرت‌های غرب و شرق باید از مداخله در اداره کشورهای دیگر خودداری کنند، اگر آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری در امور کشورهای دیگر دخالت نکنند دیگر شاهد جنگ و درگیری در دنیا نخواهیم بود.

 

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان مجلس قرآن بیانیه گام دوم انقلاب قرآن کریم سبک زندگی اسلامی اردبیل نمایشگاه قرآن ماه رمضان آمریکا آیت الله سبحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مقامات آمریکایی می گویند که همه گزینه ها درباره دارایی های مسدود شده روسیه روی میز است.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد خزانه داری آمریکا گزارش داد در حالی که کشورهای گروه ۷ به بحث در مورد امکان استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک به اوکراین ادامه می دهند، هیچ گزینه ای از روی میز حذف نشده است.

یک مقام ناشناس وزارت خزانه داری به خبرگزاری رویترز گفت که سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست وزرای خارجه گروه ۷ که قرار است روز چهارشنبه در ایتالیا آغاز شود، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

آمریکا و دیگر کشورهای غربی، به بهانه جنگ در اوکراین، حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی روسیه را مسدود کرده اند. حدود ۲۰۰ میلیارد دلار از این دارایی ها در اتحادیه اروپا نگهداری می شود.

کد خبر 6081361

دیگر خبرها

  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • فیلم| هاشمی‌نسب: میثاقی به جای دخالت در تیم ما در برنامه‌ها از حقِ تیم‌ها دفاع کند
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی