Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-29@08:52:33 GMT

گفتگور با حسام منظور بازیگر نقش چاووش سریال برادر جان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۸۰۴۴

گفتگور با حسام منظور بازیگر نقش چاووش سریال برادر جان

حسام منظور بازیگر تئاتر و تلویزیون، اولین حضورش در تلویزیون را با بازی در سریال «بانوی عمارت» رقم زد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته تئاتر است. این بازیگر بیش از دو دهه است که با کارگردان‌های خوب تئاتری همچون آرش دادگر و رضا ثروتی همکاری داشته و در نقش‌های متفاوتی بازی کرده است. همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شاهد هنرنمایی او در نقش چاوش در سریال برادر جان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه گفتگوی ما با این بازیگر را بخوانید؛

حسام منظور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور خود در سریال «برادر جان» اظهار کرد: هر بازیگری دوست دارد در کاری حضور پیدا کند که عوامل خوبی دارد. این اتفاق با حضور در سریال «برادر جان» برای من افتاد. علاوه بر عوامل خوب، «برادر جان» قصه خوبی هم دارد؛ قصه‌ای جذاب و پرتنش که امیدوارم توجه مخاطبان را هم جلب کند.

بازیگر سریال «بانوی عمارت» عنوان کرد: این بار نقش متفاوتی را بازی کردم. وجوه منفی نقش «چاوش» از کاراکتر ارسلان میرزا در بانوی عمارت بیشتر است. من همیشه در انتخاب‌هایم دقت می‌کنم تا نقش تکراری بازی نکنم.

منظور درباره همکاری با علی نصیریان اظهار کرد: خوشبختانه گروه توانمندی این سریال را همراهی می‌کنند؛ از استاد علی نصیریان گرفته تا حسن پورشیرازی و …. همه در این مدت مثل یک خانواده کنار هم بودیم. همبازی شدن با استاد نصیریان موهبتی بود که نصیب من شد. حضور در کنار ایشان کلاس آموزشی بود که برای بازیگران نسل من تکرار نمی‌شود. امیدوارم از ایشان بسیار آموخته باشم.

این بازیگر با اشاره به نوع نگارش سعید نعمت اله بیان کرد: فیلمنامه «برادر جان» سبک و سیاق خاص خود را دارد. من هم اولین بار با این مدل از ادبیات فیلمنامه نویسی مواجه شدم و با آن ارتباط برقرار کردم. کار هنری باید محتوا داشته باشد؛ قصه این سریال هم به مفاهیم و معضلاتی می‌پردازد که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم.

منظور در پایان درباره دیگر پیشنهاد‌های خود در تلویزیون، سینما و تئاتر اظهار کرد: مدتی است مشغول تصویربرداری سریال «برادر جان» هستم. برای آینده برنامه‌ای جدید و متفاوت خواهم داشت؛ باید پیشنهاد‌های مختلف را بررسی کنم. من تلویزیون را دوست دارم؛ اگر قصه جذابی باشد و تیم خوبی آن را بسازد، قطعاً بازی در یک مجموعه تلویزیونی را قبول می‌کنم. البته برای حضور در تئاتر هم برنامه دارم. دو سالی است که از تئاتر دور بوده ام و در این مدت نمایشنامه‌ای به نام «الیزابت باتوری» نوشتم که مرداد ماه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار سلبریتی ها بازیگران سریال بانوی عمارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!

به گزارش "ورزش سه"، کورتنی ریم، برادر شوهر پاریس هیلتون، در شبکه‌های اجتماعی تایید کرد که قصد دارد وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شود و برای تیم ویلاوردنسه پرتغال بازی خواهد کرد.

او در اینستاگرامش نوشت: "بله، شایعات درست هستند. من وارد دوران رایان رینولدز خود می‌شوم - به بازی رکسام مقابل تدلاسو مقابل خوش آمدید، اولین بازی حرفه‌ای‌ام در فوتبال (به عنوان احتمالاً مسن‌ترین فردی که چنین کاری در این سطح انجام داده) را برای ویلاوردنسه در 4 می مقابل لانک‌ اف‌سی انجام خواهم داد."

این تاجر در پیامی که شامل ویدیوهایی از تمرینات اختصاصی او و همچنین عکسی با پیراهن ویلاوردنسه در ورزشگاه دالوز است، ورودش به دنیای فوتبال را اعلام کرد. شهرت کورتنی ریم بیشتر به واسطه برادرش به دست آمده که با پاریس هیلتون، بازیکن و مجری مطرح آمریکایی، ازدواج کرده است.

این بازی برای تیم ویلاوردنسه در لیگ 2 پرتغال اهمیت زیادی دارد چون آن‌ها در رده یکی مانده با آخر هستند. 8 هفته مانده به پایان رقابت‌ها این تیم با کسب 18 امتیاز فقط یک امتیاز تا قعر جدول فاصله دارد.

با این حال، حتی اگر او اولین بازی خود را در تاریخ مذکور انجام دهد، او مسن‌ترین بازیکنی نخواهد بود که در لیگ دسته دوم پرتغال بازی می‌کند چون کازو میورا 57 ساله در این فصل 10 دقیقه برای اولیویرنسه بازی کرده است.

دیگر خبرها

  • بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳ کیست؟
  • ببینید | بازخوانی ترانه قدیمی توسط بازیگر معروف سریال شهرزاد
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!