Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛مریم طالبی مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان مرکزی گفت: کارگاه داستان نویسی با حضور استاد دریایی دایر شد و در این نشست، هنرمندان به قرائت داستانهای خود پرداختند که مورد نقد و بررسی قرار گرفت سپس استاد دریایی به بیان مطالبی در خصوص پیرنگ و زاویه دید در ادبیات داستانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی در ادامه افزود: کارگاه شعر نیز در عصر روز دوشنبه با حضور استاد اسدالله عباسیان برگزار گردید و در این کارگاه هنرمندان به قرائت سروده های خود پرداختند.

گفتنی است، کارگاه های هفتگی شعر، در عصر روزهای دوشنبه هر هفته در محل حوزه هنری استان مرکزی برگزار می گردد.

انتهای پیام/ت

کارگاه های هفتگی شعر، در محل حوزه هنری استان مرکزی برگزار می گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داستان نویسی شعر داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفر شهرستان طبس، گفت: جشن نوروزگاه به مناسبت آغاز بهار طبیعت و میلاد امام حسن مجتبی (ع) در محل باغ تاریخی گلشن با حضور خیل عظیم مردم و مسافران نوروزی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این مراسم در محوطه بیرونی ضلع جنوب شرقی باغ گلشن و در روبه‌روی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی با حمایت غرفه‌داران نمایشگاه و اهدای جوائز در قالب بن خرید صنایع‌دستی و با اجرای هنرمندان تئاتر، طنزپردازان و اجرای قطعات موسیقی توسط هنرمندان شهرستان طبس برگزار شد که مورد توجه و استقبال مردم و گردشگران قرار گرفت. 

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس افزود: از ابتدای سال جدید مراسم جشن‌های عیدانه هر شب در محل ورودی اصلی باغ گلشن با همت شورای اسلامی و شهرداری طبس برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: باغ گلشن یکی از باغ‌های نادر ایرانی، بسیار زیبا و تاریخی است که آب دائمی در آن جریان دارد این باغ بر اساس نمونه چهار باغ و برگرفته از آیات قرآنی درباره بهشت است که دو نهر آب روان و دائمی در آن جریان دارند و متعلق به دوره افشاریه – زندیه است و توسط میرحسن خان، سومین حاکم طبس، از سلسله خوانینی که به وسیله نادرشاه به حکومت طبس منصوب شدند، ایجاد شده است.

عرب بیان کرد: این باغ ارزشمند و زیبا با شماره 1310 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

کارگاه آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری استان برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی نیز گفت: کارگاه آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری استان در هفتمین روز از بهار 1403 در بیرجند برگزار شد. 

 مرتضی عربی بیان کرد: این کارگاه که با حضور تعدادی از فعالین این صنعت از جمله دهیاران، راهنمایان گردشگری، مدیران مجتمع‌های گردشگری برگزار شد. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی افزود: کارگاه آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری با تدریس بابک مغازه‌ای از مدرسین برجسته گردشگری کشور با سرفصل‌هایی همچون معرفی جاذبه‌ها و محصولات گردشگری، چگونگی داشتن یک روستای گردشگری، اصول طراحی و برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری و مدیریت کسب و کارهای گردشگری، خصوصیات یک کسب و کار موفق و پایدار گردشگری روستایی و شناخت درست و بهینه مشتریان و شیوه ارتباط با آنها ارائه و تدریس شد.  

مرتضی عربی گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری در استان برگزار شد و برنامه‌های توانمندسازی فعالین و جوامع محلی در حوزه گردشگری در اولویت آموزش استان خواهد بود.  

وی افزود: این کارگاه با همت و کمک بخش خصوصی مجتمع گردشگری بادامشک بیرجند و موسسه آموزشی علوم خیام بیرجند برگزار شد و بیش از 30 نفر از علاقه‌مندان در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در در شمال سیستان و بلوچستان
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه‌ گردی در تهران | از موزه استاد انتظامی گرفته تا باغ موزه هنر ایرانی
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن برگزار می شود
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی