Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:07:07 GMT

اختصاص آمبولانس با تجهیزات ویژه به شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۸۳۵۸

اختصاص آمبولانس با تجهیزات ویژه به شاهرود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آرش محمد صیدآبادی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ۲ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر دودیفرانسیل کمک دار (WD ۴) از گمرک بندرعباس ترخیص و به جمع ناوگان امدادی اورژانس ۱۱۵ شاهرود اضافه شد.

وی افزود: این مدل از آمبولانس‌ها به دستگاه‌های پیشرفته مراقبت از بیمار (MICU)، مانیتورینگ قلبی، الکتروشوک، ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی)، پالس اکسی متر و برانکارد پیشرفته با امکان تعلیق مجهز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدآبادی دسترسی فوری به تجهیزات ثابت‌سازی و انتقال، جداکردن کابین بیمار از محل نگهداری تجهیزات انتقال، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند، سیستم ضدیخ‌زدگی گازوئیل، عایق صوتی و کاهش سر و صدای اضافه در کابین و سیستم ضدعفونی کردن با اشعه ماورابنفش را از دیگر امکانات این آمبولانس‌ها برشمرد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ارزش این آمبولانس‌ها را یک و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این آمبولانس‌ها برای خدمت رسانی به مردم در مناطق کوهستانی، برفگیر وصعب العبور بویژه در فصول سرد سال و هنگام بارندگی‌ها بکارگیری می‌شود.

انتهای پیام  / گ 

جزئیات اختصاص آمبولانس با تجهیزات ویژه به شاهرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم