Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چارلی بدون چهره یا مرد سبز نام مردی است که بر اساس برخی روایت‌های محلی سال‌ها پیش در پنسیلوانیا زندگی می‌کرده و باعث وحشت و کابوس شبانه بسیاری از افراد شده است.

 بیشتربخوانید: سفر به دره‌ خوف‌انگیز ارواح و جن‌ها/کال جنی کجاست؟

در مورد این ماجرا شایعات و روایت‌های متعددی وجود دارد، اما واقعی‌ترین ماجرا این سات که سال‌ها پیش کودکی ۹ ساله به نام ریموند رابینسون در مسیر پل مورادو نزدیک بور فیلز مورد برق گرفتگی شدید قرار می‌گیرد و جریان برق ۱۲۰۰ ولتی از بدنش عبور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث می‌شود رابینسون تا مرز مرگ پیش برود، اما با تلاش‌های متعدد پزشکان از مرگ نجات پیدا می‌کند. با این وجود، بر اثر اصابت کابل‌های برق بینایی یک چشم خود را از دست می‌دهد و صورتش نیز به شدت متلاشی می‌شود تا جایی که بینی و استخوان صورتش از بین می‌رود، یکی از دستانش نیز قطع می‌شود و رنگ پوست او نیز تغییراتی می‌کند. این پسربچه کم کم منزوی می‌شود و عادت می‌کند شب‌ها وارد خیایان شود چرا که روز‌ها مورد تمسخر واقع می‌شده است.

با گذشت زمان و بزرگتر شدن ریموند مردم محلی به او که به شبگردی عادت کرده بود لقب چارلی بدون چهره و مرد سبز را می‌دهند.

رابینسون در ولسوالی در خانه‌های اقوامش زندگی می‌کرد و، چون نمیخواست که وحشتی در عموم ایجاد کند، همیشه در طول روز در خانه ماند و شب‌ها پیاده روی‌های طولانی در مسیر ایالت‌های مختلف داشت. پیاده روی او موجب کنجکاوی مردم محلی می‌شد و با گذشت زمان رابینسون تبدیل به یک افسانه محلی شد و بسیاری مدعی شدند او را دیده اند. حتی این ادعا تا زمان حال ادامه پیدا کرده و برخی از رانندگان که شب‌ها از پنسیلوانیا عبور می‌کنند می‌گویند او را دیده اند. با همه این‌ها و بر اساس شواهد و مدارک وی سال‌ها پیش جهان را ترک کرده است.

منبع: انتخاب 

انتهای پیام/

از کابوس شبانه مردم پنسیلوانیا چه می‌دانید؟ / همه چیز درباره «چارلی بدون چهره»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پویش «کابوسِت منم» از نوجوانان ایرانی خواسته شده است که اگر امکان تماس تصویری با کابینه رژیم صهیونیستی را داشتید، چه پیامی می دادید؟
مخاطبان می توانند پیام تصویری خود را از طریق شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی برای شبکه یک سیما ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • کابوس...
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد