Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:35:31 GMT

آقا معلم در اندیشه انتقام از فیروزه‌ای پوشان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۸۴۲۴

آقا معلم در اندیشه انتقام از فیروزه‌ای پوشان

آخرین بازی پیکان در مازندران برابر نساجی برگزار می‌شود. دیداری که جذابیت آن تقابل مجید جلالی با تیم سابقش است.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  پیکانی‌ها با صعود به لیگ برتر بلافاصله مجید جلالی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند. آقا معلم همراه با این تیم نتایج مثبتی را کسب کرد تا پیکان را از آسانسوری بودن نجات دهد و آن‌ها را به تیمی میانه جدولی و البته سختکوش تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در لیگ هجدهم شرایط پیچیده پیش رفت. کسب نتایج خوب در گذشته باعث شد تا مدیران پیکان از کادر فنی توقع کسب سهمیه را داشته باشند. مجید جلالی هم با حفظ شاکله تیم و جذب بازیکنان مورد نظر قدم در راه نتیجه گیری دوباره برداشت. اما نیم فصل اول برای او و شاگردانش خوش یمن نبود. پیکان نیم فصل را در نیمه دوم جدول سپری کرد تا در نقل و انتقالات زمستانی جلالی برود و جای خود را به حسین فرکی بدهد.


در این بین نکونام هم از نساجی جدا شد تا مالکان این تیم قائمشهری سراغ جلالی رفته و او را بالای سر تیم خود ببرند. این مربی با تجربه علی‌رغم مشکلات فراوان مالی و مدیریتی تیم را در رده یازدهم قرار داد تا در هفته آخر به پیکان و تیم سابقش برسد. او که جدایی نه چندان دوستانه‌ای داشت حالا در اندیشه انتقام گرفتن از تیم سابق است تا از این راه بار دیگر خود را ثابت کند. از طرفی او می‌خواهد تا لیگ را همراه با نساجی بالاتر از پیکان تمام کرده و در انتظار فصل خوب دیگری باشد.

پیکان نساجی مازندران مجید جلالی (سرمربی) حسین فرکی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان نساجی مازندران مجید جلالی سرمربی حسین فرکی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار داد.

کد خبر 846195 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • بهاریه «جشن گل سرخ» در دیار گنبدهای فیروزه‌ای
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد