Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب در سخنرانی امشب پاسخی به اظهارات اخیر ترامپ دادند. رئیس جمهور آمریکا اخیرا گفته بود: «از زمانی که من از برجام خارج شدم اقتصاد ایران وضع افتضاحی پیدا کرده و جمعه هر هفته در تهران شورش دارند.»

رهبر انقلاب در پاسخ به این سخنان گفتند:

«رئیس جمهورشان می گوید هرجمعه در تهران علیه نظام راه پیمایی است.اولا جمعه نیست شنبه است ؛ثانیا تهران نیست و پاریس است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اقتدار نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،حجت الاسلام سیدمحمدجواد موسوی درچه ای  گفت که مدتی پیش گزارشی از فعالیت های خود از جمله اجرای طرح قاری راتب مسجد را به محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم کرده که مورد ملاحظه و اظهار لطف ایشان قرار گرفته است.

او به همین مناسبت یادداشت زیر را نوشت:

«باسم الله النّور، نمی‌دانم چگونه توصیف کنم میزان وَجد و شعف خود را، آنگاه که اطلاع یافتم گزارش قرآنی این طلبه‌ کوچک، به نگاه پر مهر و قلم مبارک ولیّ امرم مزیّن گردید. همین‌قدر می‌دانم و خدای را شاکرم که این عنایت و ترغیب، چراغ فروزنده‌ای فراراه تداوم عمل به منویّات آن رهبر فرزانه، و تضاعُف شوق و انگیزه‌ معیّت با قرآن و عترت، و توفیق جهاد و تقدیم جان خواهد بود ان‌شاءالله. الهی قَوّ علی خدمتک جوارحی و اشدُد علی العزیمة جوانحی.»

حدود دو سال پیش ایرنا در گفت و گویی با موسوی درچه ای به عنوان نخستین قاری راتب کشور که به صورت مرتب قبل از اذان ظهر در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران به تلاوت قرآن می‌پردازد و حتی در دوران کرونا این سنت حسنه را ترک نکرد، گزارشی با عنوان رهبرم بشنود و خوشحال شود، منتشر کرد. قاری راتب کسی است که به صورت مرتب در یک مسجد برای مردم و نمازگزاران آیات قرآن را تلاوت می‌کند.

نفر اول مسابقات بین المللی قرائت قرآن کشور هندوستان همچنین در دی ماه ۱۴۰۱ به عنوان کارشناس و استاد قرآن به بررسی چالش‌های روخوانی قرآن کریم پرداخت که در مستند تو بر کدام نمط قرآن خوانی؟ منتشر شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد