Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@04:52:07 GMT

بانک‌ها دلار را ارزان کردند، صرافی‌های بانکی نه!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۹۳۳۳

قیمت خرید دلار امروز در بانک‌ها با اندکی کاهش همراه بود، اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشته‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امروز (۲۳ اردیبهشت) بانک‌ها هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۴ هزار و ۴۲۱ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته ۳۰ تومان کاهش دارد و قیمت خرید یورو نیز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۱۹۶ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بانک‌ها هر پوند انگلیس را نیز ۱۸ هزار و ۷۶۵ تومان خریداری می‌کنند.

از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۷ هزار و ۱۰ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۷ هزار و ۳۵۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

این در حالی است که نرخ خرید یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان ارزان شده است.

این صرافی‌ها، همچنین امروز هر دلار آمریکا را ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان می‌فروشند که قیمت دلار نیز ثابت بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت خرید دلار نرخ ارز در صرافی دلار ارز سکه بهنام صفوی مارک ویلموتس هادی رضوی باتری قلب روز نکبت پایگاه نظامی آمریکا شاخص فلاکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین،قیمت دلار در شروع معاملات سومین روز هفته یک کانال کاهش قیمت پیدا کرد و با افت هزار تومانی نیمه کریدور ششم را از دست داد.

جو بازار ارز آرام شد

تجارت نیوز نوشت:بررسی بازار ارز حکایت از جو آرام و تعادل در عرضه و تقاضا دارد. برداشت فعالان بازار ارز از رصد اخبار سیاسی، پایین آمدن فتیله تنش‌های سیاسی در منطقه است. کارشناسان اقتصادی معتقدند وقتی دولت بودجه را با کسری می‌بندد و متوسل به استقراض از بانک‌ها یا بانک مرکزی می‌شود، چاپ پول افزایش می‌یابد و وقتی چاپ پول در اقتصاد کشوری رخ دهد، خروجی آن رشد نقدینگی است.

به اعتقاد تحلیلگران بازار ارز، تا زمانی که بودجه‌ کشور با کسری بسته شود، مساله رشد نقدینگی همچنان پابرجا خواهد بود.

ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد

قیمت درهم در آخرین معامله روز دوشنبه ۲۷ فروردین با رقم ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد و کاهش ۱۵۰ تومانی داشت. تتر  نیز با رقم ۶۸ هزار و ۱۰۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس نسبت به روز یکشنبه بیش از چهار هزار تومان کاهش یافت و روی رقم ۸۰ هزار و ۸۰۰ تومانی معامله شد. یورو نسبت به دومین روز هفته بیش از سه هزار تومان کاهش داشت و با رقم ۶۹ هزار تومانی معامله شد.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895622

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • عرضه ارز نیمایی به تجار و بازرگانان با دستور بانک مرکزی همچنان ادامه دارد
  • دلار ۴۰ هزار و ۹۰۰ در اختیار چه کسانی قرار می‌گیرد؟
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران
  • چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟
  • پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟