Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:27:07 GMT

قطع گاز در زیتون کارمندی و کوت سید صالح اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۹۵۰۵

قطع گاز در زیتون کارمندی و کوت سید صالح اهواز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فهد خباز، سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: گاز مناطق زیتون کارمندی و کوت سید صالح مربوط به شبکه گاز شهری اهواز از ۷ صبح تا ساعت ۱۸ فردا، چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه قطع خواهد شد.

وی علت قطع گاز را ادامه عملیات تعمیر تاسیسات و خطوط شهری، جریان گاز زیتون کارمندی حد فاصل خیابان‌های فاطمی، فروغ و طهماسبی حدفاصل زیتون تا زمرد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهد خباز تصریح کرد: همچنین جریان گاز کوت سید صالح نیز فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر قطع می‌شود.

این مقام مسئول، از مشترکان این مناطق خواست تا در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان اذعان داشت: بر اساس اصول ایمنی باید شیر‌های مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد ۱۹۴ به حالت بسته باشند.

انتهای پیام/گ

قطع گاز در اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید

علی منجزی، شهردار صالح شهر گفت: نمایشگاه یک روزه صنایع‌دستی و غذا‌های بومی محلی زنان فعال مشاغل خرد خانگی صالح شهر با هدف معرفی فرهنگ، آداب و رسوم، غذا‌های محلی و صنایع‌دستی زنان کار آفرین صالح شهر برگزار گردید.

به گفته او در این نمایشگاه انواع صنایع دستی از قبیل انواع مختلف بافتنی، عروسک سازی، وسایل زینتی، انواع غذا‌های بومی، محلی کار دست زنان کار آفرین صالح شهردر معرض دید عموم و مسافران نوروزی قرار گرفت.

او می‌گوید: به علت استقبال خوب مردم و مسافران نوروزی از این نمایشگاه هر هفته روز‌های جمعه این نمایشگاه برگزار می‌گردد.

شهردار صالح شهر گفت: این نمایشگاه روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ و با همکاری شهردار و شورای اسلامی صالح شهر، اداره میراث فرهنگی و گردشگری گتوند، حوزه مقاومت امام حسین (ع) و مدارس صالح شهر در محل فضای سبز صالح شهر برگزار گردید، که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • درختان زیتون در جبالبارز جایگزین درختان جنگلی می شوند
  • ویژگی جامعه دینی قوی و صالح در قرآن
  • کلید‌های حال خوش به روایت حافظ
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • عمل صالح شاعران، استفاده از این ذوق برای ارتقای جامعه است + فیلم
  • آیت‌الله نورمفیدی: عمل صالح شاعران، استفاده از این ذوق برای ارتقای جامعه است
  • آیا روغن زیتون می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؟
  • برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)در صالح آباد ایلام
  • نورافشانی بارگاه امامزاده علی صالح در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)