Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@17:35:22 GMT

بررسی فنی سمند سریر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۹۸۲۲

بررسی فنی سمند سریر

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، سریر می‌تواند به تنهایی کاندیدای خاص‌ترین خودروی تولیدشده در ایران باشد.     اولین لیموزین صنعت خودروسازی و البته رکورددار کوتاه‌ترین عمر در بین تمام مدل‌ها. سریر ویرایش تشریفاتی سمندی بود که دو سال بعد از آن یعنی در 1383 راهی بازار شد. این خودرو که فاصله محوری آن حدود 30 سانتی‌متر افزایش پیدا کرده با قصد تولید خودروی لوکس در پلت‌فرم LWB، تجربه‌ای تلخ را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    اگرچه آپشن‌های موجود در سریر حتی تا امروز نیز روی خودروهای داخلی دیده نمی‌شود ولی بازار ایران نتوانست میزبان خوبی برای این لیموزین ملی باشد.     آپشن‌هایی مانند سیستم صوتی تصویری با دی‌وی‌دی پلیر، 2 نمایشگر پشت صندلی‌ها، صندلی‌های چرم و یخچال. بعد از آن بود که این محصول تبدیل به خودروی رسمی مراسم‌های عروسی شد. سریر از نظر فنی تفاوتی با سمند نداشت و‌ درست به همین خاطر نیز مشکلات متعددی را در زمینه کیفیت سواری و فرمان‌پذیری متحمل شد. از آنجایی که تیراژ تولید سریر بسیار محدود و کنترل‌شده بود، اکنون در بازار خرید و فروش آزاد مدل‌های دست‌دوم به‌سختی می‌توان آن را پیدا کرد. ‌           

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایرنا روایت کرده، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899605

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار دادن خودروی مقام نظامی حزب الله توسط اسرائیل
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!