Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جديد تيم ملی فوتبال وارد فرودگاه امام خمينی شد.

طرفداری - با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مارک ویلموتس بلژیکی که سابقه سرمربیگری تیم ملی بلژیک را نیز در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شد.

سرمربی بلژیکی جدید تیم ملی فوتبال ایران، بامداد امروز (چهارشنبه - 25 اردیبهشت ماه) با استقبال محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری وارد فرودگاه امام خمینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال وارد تهران شده است.

ویلموتس سابقه هدایت تیم ملی بلژیک و ساحل عاج را در کارنامه خود دارد.

در ادامه می توانید تصاویر حضور مارک ویلموتس در فرودگاه امام خمینی را مشاهده فرمایید.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)

   امتداد-  نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند ،ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و  نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق  دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد
  • اوسمار ویرا چه زمانی به ایران برمی گردد؟
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید