Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:42:33 GMT

دریوزگی نتانیاهو ازکشورهای جهان برای تقابل با ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۹۹۷۹

دریوزگی نتانیاهو ازکشورهای جهان برای تقابل با ایران

تهران - ایرنا - «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه شب در ادامه القای ایران هراسی به جهانیان، از آنان خواست که در تقابل با تهران در کنار ترامپ قرار گیرند.

نتانیاهو این درخواست را در مراسمی گفته است که به مناسبت نخستین سالگرد انتقال سفارت آمریکا به بین المقدس اعلام کرده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با راه انداختن حملات بی امان به مردم غزه، همواره به دنبال آشوب در منطقه بویژه در سرزمین های اشغالی است، در حساب کاربری اش در توئیتر نوشت: اسرائیل وتمامی کشورهای منطقه وجهان که به دنبال برقراری صلح هستند، باید علیه اقدامات ایران در کنار آمریکا بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتانیاهو که خوش رقصی ترامپ در دوران زمامداری اش و خدمت بی سابقه اش به صهیونیست ها، سر از پا نمی شناسد، در ادامه افزود: ما باید قدرت اسرائیل و ائتلاف مهم مان با آمریکا را تقویت کنیم.
وی در بخش دیگری از پیام توئیترش اش به روابط تل آویو با کشورهای عربی و روند عادی سازی با اسرائیل پرداخت و اعتراف کرد: شکوفایی و نهضت جدیدی در روابط ما ما بسیاری از کشورهای عرب همسایه مان و نیز کشورهای اسلامی غیر عرب بوجود آمده است.
نتانیاهو در پایان بار دیگر با القای ایران هراسی خود افزود: ما به صورت متحد و یکپارچه برای مقابله با اقدامات خصمانه ایران تمایل داریم.
به گفته «محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه ایران، نتانیاهو به همراه «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان و «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی، گروه «ب» را تشکیل می دهند، تلاش دارند رئیس جمهوری امریکا را به سوی تشدید تنش با ایران سوق دهند.
پیش از این ظریف گفته بود که ترامپ تمایلی به جنگ ندارد اما گروه «ب»، وی را تحریک می‌کنند.
شبس**9363**1859

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نتانياهو رژيم صهيوينستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد