Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@17:05:53 GMT

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 14 می 2019

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۹۹۸۰

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 14 می 2019

فعالیت های روز گذشته ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی را مرور می کنیم.

آلیسون بکر با 21 کلین شیت از 38 بازی، بهترین دروازه بان فصل 2018-2019 لیگ برتر انگلیس شدبا اعلام رسمی جدایی دنیله ده روسی از رم، افراد زیادی از فوتبال ایتالیا برای او آرزوی موفقیت کردند. آمبروزینی نوشت:
دنیله عزیز، به عنوان رقیب همیشه شخصیت و فوتبالت را ستایش می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با آنکه بازی های کمی در کنار هم در تیم ملی بودیم اما نوع نگاه ما به فوتبال یکی است. هر انتخابی داشته باشی، برایت آرزوی موفقیت دارمپیرلو برای ده روسی نوشت:
بخش مهمی از زندگی ات به پایان رسید، مهم نیست کجا، اما به فوتبال ادامه بده چون فوتبال به آدم های مثل تو نیاز دارد. موفق باشی دنیمارکیزیو هم نوشت:
برخی می گویند این قانون طبیعت است. چیزی که من می دانم این است که حتی وقتی جهت باد عوض شود، بعضی پرچم ها بالاست و همچنان افتخار آمیز است زیرا عشقی که آنها دادند، قابل جانشینی نیست. تو دوست بزرگ منی دنیناینگولان نوشت:
پیش از آنکه یک بازیکن بزرگ باشی، یک مرد بزرگ هستی. برای آینده ات بهترین ها را آرزو دارم. ندیدن تو در زمین عجیب و غریب خواهد بودهمچنین الساندرو نستا نوشت:
تبریک به بازیکن بزرگ فوتبال و مردی متفاوت و شخصیتی عمیق که در حرفه ما  با تعادل و جدیت فوق العاده ای کار کرد . موفق باشی دوست من
پیام ها برای ده روسی بسیار زیاد بود. تقریبا تمام بازیکنان رم و بسیاری از بازیکنان ایتالیایی برای او پیام فرستادندکریم بنزما تولد پسرش را تبریک گفتلئوناردو بونوچی نیز تولد 5 سالگی پسرش را تبریک گفتکارلس پویول:
دوستت دارم سیمونتاتنهام:
خوشامد به فین بالور، قهرمان کشتی حرفه ای به استادیوم جدید ماایان راش:
با تیم دختران لیورپولمنچسترسیتی:
هنوز حسمان تغییر نکرده است

جورجو کیه لینی:
تشکر از همه شما برای این احساساترافائل نادال:
شب بخیر رم، شهر همیشه فوق العادهویکتور لیندلوف:
بازگشت به خانه!همیلتون در کنار نیمار و دنی آلوز:
ملاقات با دوستان قبل از مسابقه

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرآنلاین، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه‌ آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896508

دیگر خبرها

  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • فال حافظ امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت