Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@19:45:29 GMT

۴ نماینده پارلمان ونزوئلا به خیانت متهم شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۲۳۸

دیوان عالی ونزوئلا چهار تن از اعضای پارلمان این کشور را به خیانت و تحریک به قیام علیه دولت نیکلاس مادورو متهم کرد.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش از بیانیه دیوان عالی ونزوئلا، نیروهای امنیتی مانع ورود نمایندگان به پارلمان شدند. نیروهای امنیتی گفته بودند که گزارش‌هایی در خصوص وجود مواد منفجره در ساختمان پارلمان دریافت کرده‌اند و به همین دلیل از ورود نمایندگان به پارلمان جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوان عالی ونزوئلا در بیانیه‌ای، کارلوس پاپارونی، میگوئل پیزارو، فرانکو کاسیلا و وینستون فلورس، چهار نماینده مجمع ملی ونزوئلا را به «خیانت و تحریک به شورش» متهم کرد.

رویترز گزارش داد، وینستون فلورس در خصوص اتهام مطرح شده توسط دیوان عالی ونزوئلا گفته است: خیلی ساده، این اقدام ما را قوی‌تر خواهد کرد. ما می‌دانیم آنها به این روند ادامه می‌دهند تا مجمع ملی را نابود کنند.

میگوئل پیزارو نیز در توئیتر خود نوشته است که هدف این اقدام دیوان عالی، ترساندن و ساکت کردن مخالفان است.

هفته گذشته نیروهای امنیتی اِدگار زامبرانو، معاون خوآن گوآیدو در مجمع ملی ونزوئلا را بازداشت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب درباره عملیات «وعده صادق»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام ماموستا فائق رستمی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقٰاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اَللّٰهَ عَلیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ
به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده، رخصت [جهاد]داده شده است، چرا که مورد ظلم قرار گرفته اند، و البته خدا بر پیروزی آنان سخت تواناست.

امروز شاهد تنبیه ظالمی یهودی هستیم که هیچ قید و بندی ندارد و شاهد شکستن هر آنچه خط قرمز شرع و انسانیت از زمان تولد نامشروعش تابه بحال در حق اسلام و مسلمین مظلوم فلسطین خصوصاً ملت مقتدر غزه بوده وهستیم؛ و جهان اسلام خواستار تظلم خواهی از مادران باشرف و پدران باایمانی هستند که با دستان خود هزاران هزار کودک نازنینشان را بجرم مسلمان بودن و شهیدراه وطن هدیه کردند، اما دریغ از شهامتی از جانب دول عربی و اسلامی.

آنچه مسلم است اسلام دین صلح و سازش است و هیچگاه آغازگر جنگ نبوده و تجاوزی را به هیچ کشوری انجام نداده مگر بواسطه حق دفاع ازخود، و یا جبران خون شهدایی که ناجوانمردانه در خاک خود ولیکن به دست غاصب صهیونیستی ترور شده اند و این دستوری است از جانب خداوند قهار، که ایران مقتدر با نهیبی که برسر این ددمنشان زد، نشان داد این فقط گوشه‌ای کوچک از قدرت و توان فرزندان غیور این آب و خاک عزتمند است، که تنبیهی بود برای التیام درد دل همهٔ امت اسلامی که باید گفت دستمریزاد‌ای دلیرمردان و‌ای مجاهدان غیور.

ان شاء الله با وعدهٔ خداوند قادرمتعال و با پیروزی اسلام بر کفر، بزودی شاهد اقامه نماز همه امت اسلامی در مسجدالاقصی باشیم و برای همیشه شر رژیم مجعول صهیونیستی ازسر عالم اسلام کم شود.
والسلام علیکم و رحمةالله
فایق رستمی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب درباره عملیات «وعده صادق»
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • برخورد قوه قضائیه در مقابله با فساد بی‌نظیر است
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند