Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:45:28 GMT

پوگبا و زوما حج عمره به جا آوردند + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۳۷۴

پوگبا و زوما حج عمره به جا آوردند + عکس

ستاره فرانسوی منچستریونایتد راهی عربستان شد و مراسم حج عمره را به جای آورد.

به گزارش ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت عربی کوره، پل گوگبا، ستاره منچستریونایتد و کورت زوما، مدافع اورتون بعد از پایان لیگ برتر انگلیس راهی عربستان شدند.

این دو بازیکن مسلمان فرانسوی مراسم عمره را در عربستان به جای آوردند و با استقبال شاهزاده بن ترکی، رئیس شورای ورزش عربستان مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا با منچستریونایتد فصل ناامید کننده‌ای را تجربه کرد و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد را با شیاطین سرخ به دست آورد. خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن از یونایتد در تابستان به گوش می‌رسد و بعید نیست که راهی رئال مادرید شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پل پوگبا تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل این ماه کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل کلن، مجبور شد به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست زمین بازی را ترک کند.

ابتدا گزارش شد که او ادامه فصل را از دست می‌دهد اما برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان در تابستان پیش رو آماده خواهد بود و می‌تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان قرار بگیرد.

با این حال، اکنون احتمال اینکه بازیکن فرانسوی به یورو برسد، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، گفته می‌شود که خود کومان پذیرفته است که نمی‌تواند برای فرانسه در این مسابقات بازی کند.

بنابراین دشان مجبور است برای او جانشینی انتخاب کند و به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته موسی دیابی، وینگر استون ویلا در کنار بردلی بارکولا، وینگر پاری سن ژرمن را برای جایگزینی کومان در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند