Web Analytics Made Easy - Statcounter

انحصار طلبی و قدرت‌نمایی با ورزش همچون سم مهلکی است که بر سر جوانان و نوجوانان شهر رامسر پاشیده می شود و آنان را پژمرده ساخته و دچار مرگ تدریجی می گرداند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، امروزه امر ورزش از عوامل ایجاد سلامت روانی، ارامش و امنیت در جوامع به حساب می آید و رشته های مختلف ورزشی به عنوان علومی شامل تکنیک های تخصصی، علوم روان شناختی، جامعه شناختی و معنوی به حساب می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اساسا دولت ها برای هزینه کردن در امر ترویج و آموزش ورزش از هیچ کوششی دریغ نمی کنند چه در عرصه همگانی و چه در عرصه قهرمانی که این دو تضمین کننده سلامت افراد جامعه و مایه غرور ملی است.

اما متاسفانه جدای از برخی سیاست های کلانِ نادرست در ورزش کشور، در شهر رامسر وضعیت فرق می‌کند.

در ورزش رامسر شاهد انحصار در رشته های مختلف ورزشی و فرصت سوزی و ظرفیت سوزی هستیم.

عده ای امر مدیریت ورزش را با مسئولیت های سیاسی و شهری خود مخلوط کرده اند و راه را برای ظهور و بروز استعداد های جدید می بندند که این خود،ظلم به ورزش و ورزشکاران است.

مسئولیت های شهرستانی و غیر ورزشی نباید مایه ی ظلم و عامل ایجاد فشار بر دلسوزان ورزش باشد بلکه باید مسیر خدمت‌رسانی را سهل و آسان گرداند.

انحصار طلبی و قدرت‌نمایی با ورزش همچون سم مهلکی است که بر سر جوانان و نوجوانان شهر پاشیده می شود و آنان را پژمرده ساخته و دچار مرگ تدریجی می گرداند.

آیا مسئولین شهرستان که پست های ورزشی نیز دارند از میز خود فاصله گرفته و به گوشه کنار شهر سری زده اند؟

آیا به ترکیب سنی قهوه خانه ها و قلیان سراها توجهی دارند؟ و آیا می دانند سن مصرف مواد مخدر و دخانیات به زیر ۱۲ سال رسیده است؟

آیا چاره ای برای تعطیلی کلاس های ورزشی اندیشیده اند یا می‌خواهند با سیاسی بازی های خود و با اعمال قدرت و ایجاد نزاع‌های پوچ و انحصار طلبی در رشته ی ورزشی خود اندک ورزشکاران را نیز از سالن های ورزشی فراری دهند؟

متاسفانه این دسته از مدیران شهرستان به جای اینکه به فکر جوانان شهر باشند به فکر پست و مقام خود هستند.

و نه تنها با کج اندیشی‌های خود نوجوانان و جوانان را از ورزش دور می کنند بلکه معدود ورزش دوستان و حامیان و دلسوزان ورزش را نیز دلسرد کرده و فضای ورزش شهر را از رشد و توسعه دور می‌کنند.

انتظار می‌رود این دسته از مدیران برای اعتلای ورزش شهرستان شجاعانه راه را برای تحرک جوانان جویای نام و با انگیزه باز کنند و خود به وظایف محوله‌شان در ادارات مربوطه برسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است