Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@11:14:01 GMT

گریزمان به ۱۲۵میلیون یورو به بارسلونا پیوست

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۵۸۷

گریزمان به ۱۲۵میلیون یورو به بارسلونا پیوست

گریزمان از مدت ها قبل مورد توجه بارسلونا قرار داشت و حتی باشگاه کاتالانی آماده بود تا در تابستان قبل او را به خدمت بگیرد اما با توجه به محرومیت اتلتیکو مادرید از فعالیت در بازار نقل و انتقالات، این ملی پوش فرانسوی تصمیم گرفت تا وفاداری اش را به آنها نشان بدهد و قراردادش را با آنها تمدید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اکنون به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد در این تابستان راهی باشگاه دیگری شود و دیدار پیش رو مقابل لوانته، آخرین بازی اش با پیراهن اتلتیکو مادرید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، گفت:" سلام به همه، پس از صحبت با ال چولو و آنخل خیل و سران باشگاه حالا به شما هواداران اطلاع می دهم که تصمیم خودم برای رفتن را گرفته ام... تصمیمی که برای من سخت بود ولی احساس می کنم که نیاز به تجربه یک چالش جدید دارم. گرفتن این تصمیم برایم بسیار سخت بود؛ به خصوص به‌خاطر لطفی که درتمام این سال ها به من داشته اید.

اطلاع دادن این تصمیم به مربی و هم تیمی ها نیز برایم سخت بود و از این بابت متاسفم... روزهایی باورنکردنی در اتلتیکو داشتم و اینجا جایی بود که اولین جام های فوتبالم را کسب کردم. در این پنج سال هرچه در توانم بود، در زمین گذاشتم.همیشه در برخورد با شما چه هنگام تقاضای عکس و چه امضا سعی کردم رفتار خوبی داشته باشم و لطف و محبت شما در بازی های خانگی و حتی خارج از خانه همیشه شامل حالم شده است. در آخر از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنم و به امید دیدار."
در چند روز گذشته، اخباری در مورد نهایی شدن انتقال گریزمان به بارسلونا منتشر شده بود و گفته می شود اکنون این باشگاه آماده است تا با پرداخت مبلغ 125 میلیون یورو که در بند فسخ قرارداد گریزمان آمده، اولین انتقال بزرگ تابستان 2019 را نهایی کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گریزمان بارسلونا بهنام صفوی مارک ویلموتس هادی رضوی باتری قلب روز نکبت پایگاه نظامی آمریکا شاخص فلاکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!

عزم و اشتیاق بالای سرمربی آلمانی برای هدایت بارسلونا.

طرفداری | با اعلام جدایی ژاوی از بارسلونا، این باشگاه در حال جستجوی سرمربی جدیدی است. هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، یکی از گزینه‌های اصلی آبی‌واناری‌ها برای نیمکت این تیم است.

به گزارش رادیو کاتالونیا، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر تمایل بارسلونا به حفظ ژاوی به عنوان سرمربی شنیده می‌شود، تا کنون هیچ تصمیم رسمی در این خصوص گرفته نشده است. هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، یکی از نام‌های مطرح برای جانشینی ژاوی است. اشتیاق فلیک برای هدایت بارسلونا بر کسی پوشیده نیست و او به تازگی تحقیقات گسترده‌ای در مورد این باشگاه انجام داده است.

تحقیقات گسترده میدانی هانسی فلیک در مورد بارسلونا

فلیک در مورد عملکرد باشگاه، بازیکنان و حتی بهترین مکان‌های دیدنی شهر بارسلونا پرس و جو کرده است. این مربی 59 ساله که سابقه کسب سه‌گانه با بایرن مونیخ را دارد، در حال حاضر بدون تیم است و از این فرصت برای آماده شدن برای حضور احتمالی‌اش در بارسلونا استفاده می‌کند. این سرمربی سرشناس آلمانی، به دلیل مهارت‌های عالی خود در مدیریت بازیکنان و رویکرد عملی‌اش شناخته شده است. تمایل او به شناخت عمیق بارسلونا نشان‌دهنده تعهدش به این باشگاه و تلاشش برای ورود بدون نقص به این تیم است.

مشورت با بزرگان بارسلونا

گزارش‌ها حاکی از آن است که هانسی فلیک برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارسلونا، با پپ گواردیولا، سرمربی سابق این تیم و سرمربی فعلی منچسترسیتی و همچنین دومنک تورنت، دستیار سابق گواردیولا در بارسلونا و منچسترسیتی، گفتگو کرده است. این افراد شناخت عمیقی از بارسلونا دارند و می‌توانند اطلاعات و تجربیات ارزشمندی را در اختیار فلیک قرار دهند.

تصمیم نهایی در مورد انتخاب سرمربی بارسلونا

با وجود اینکه فلیک یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری بارسلوناست اما هنوز هیچ تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است. باشگاه بارسلونا در حال بررسی سایر گزینه‌هاست و به زودی سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد. در صورت جدایی ژاوی، زمان نشان خواهد داد که چه کسی جایگاه او را به دست می‌گیرد، اما فلیک مطمئناً آماده است تا یکی از این پیشتازان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • آیا بستن شیر رادیاتور پکیج در تابستان ضروری است
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد
  • نقل و انتقالات رم؛ حداقل پنج بازیکن جدا می‌شوند