Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:57:42 GMT

نوآوری و فناوری نقش ویژه ای در توسعه اقتصادی جامعه دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۱۰۸۵

نوآوری و فناوری نقش ویژه ای در توسعه اقتصادی جامعه دارند

طالبی با اشاره به اهمیت توجه به فناوری در دنیای امروز گفت: نوآوری و فناوری نقش ویژه ای در توسعه اقتصادی جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدعلی طالبی» در در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، گفت: امیدواریم حمایت ها، تداوم و تعمیم آن به سایر دستگاه ها صورت گیرد تا حمایت ویژه ای در زمینه نوآوری و فناوری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعامل خوب و سازنده دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی نشان از وحدت و مزیت نسبی استان در این حوزه است.

استاندار یزد بیان کرد: امیدواریم یزد بتوانیم بعد از مرکز نقش ویژه ای در نوآوری و فناوری داشته باشد.

طالبی ادامه داد: امروز نیازمند توجه به مشارکت بخش خصوصی و همدلی و وحدت در جامعه هستیم تا بتوانیم در زمینه فناوری و تکنولوژی و همچنین ارائه بهترین محتوا گام برداریم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان خبرگزاری مجلس مسجد آران و بیدگل اصفهان آیت الله مصباح یزدی قرآن کریم ستاد اقتصاد مقاومتی شبستان یزد استاندار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فناور است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی