Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس گفت: همشهریان محترم پایتخت می‌بایست توجه داشته باشند افزایش سرعت در بزرگراه‌ها و عدم رعایت سرعت مجاز و مطمئنه می‌تواند برای راننده و سرنشینان خودرو بسیار خطرناک و حادثه ساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی افزود: با توجه به این که در ایام ماه مبارک رمضان شاهد روان شدن بار ترافیک شهری در ابتدای شب هستیم، متاسفانه شاهد افزایش سرعت برخی از رانندگان در معابر اصلی و بزرگراهی شهر نیز می‌باشیم؛ لذا پلیس راهور تهران بزرگ به تمامی رانندگان توصیه می‌نماید سعی در حفظ سرعت مجاز و مطمئنه را در تمام ساعات روز نمایند تا برای خود و دیگران حادثه‌ساز نباشند. همچنین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کمک رسان پلیس جهت حفظ نظم و انضباط شهری باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، گفت: سال گذشته تعداد متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری در استان نسبت به سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در داخل شهرها از سوی عابران پیاده بیشترین عامل تصادفات و مرگ و میر افراد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 109 نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند عنوان کرد: سال گذشته حدود 70 درصد متوفیان در معابر شهری عابران پیاده بودند.

حیدری گفت: سال گذشته در مجموع 133 نفر در تصادفات ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 16 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از متوفیان در معابر تندرو و بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند افزود: 27 نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که 12 نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای انجام وظایف خود اقدامات کنترلی را انجام داده است عنوان کرد: در نقاط حادثه‌خیز تیم‌های گشتی مستقر هستند و در ساعات پیک ترافیک و تصادفات حضور دارند و نسبت به تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

حیدری گفت: شهرداری باید در زمینه اقدامات زیرساختی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اقدامات موثرتری را انجام دهد.

وی افزود: بزرگراه حضرت امام(ره) و بزرگراه جانبازان دو نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه هستند و نیاز است شهرداری پل عابر پیاده نصب کند و علاوه بر این با نصب نرده یا سایر تجهیزات مانعی ایجاد کند که عابران ملزم شوند از پل استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه