Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@03:39:04 GMT

نیروهای یمنی پهپاد آمریکایی را ساقط کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۱۲۳۹

نیروهای مقاومت یمن موفق شدند در جدیدترین عملیات خود یک پهپاد آمریکایی را ساقط کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسپوتنیک، نیروهای مقاومت یمن موفق شدند یک پهپاد از نوع «MQ۱» ساخت آمریکا را که در حال پرواز بر فراز یمن بود، منهدم کنند.

  این پهپاد جاسوسی که بر فراز پایتخت یمن در حال پرواز بود با شلیک یک موشک، منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مطابق این گزارش لاشه هواپیما در جنوب صنعاء سقوط کرد.   این پهپاد در منطقه «بیت بوس» در جنوب صنعا سرنگون شده است.   رسانه‌ها همچنین به نقل از وزارت دفاع یمن در این باره گزارش دادند: نیروهای یمنی بیش از ۱۰ عملیات نظامی را علیه اهداف مهم در عمق خاک عربستان انجام دادند.   برخی منابع نیز بدون اشاره به جزئیات بیشتر، اعلام کردند که جمع زیادی از نیروهای وابسته به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن در عملیات پیشروی در استان جوف واقع در شمال شرق یمن کشته شده اند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد هرمس ۴۵۰ رژیم صهیونیستی را در العیشیه سرنگون کرد و در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به روستاهای جنوبی، ۲ ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در متولا (المطلله) را هدف قرار داد.

به گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاهای جنوبی و غیرنظامیان، ۲ ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در شهرک «متولا» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد و به آنها ضربه مستقیم وارد کرد که آخرین آنها شهرک کفر کلا بود.

مقاومت تاکید کرد که این ۲ عملیات در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها انجام شد.

به موازات آن، حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان ادامه دارد و توپخانه دشمن حومه شهرک خیام را هدف قرار داد.

پیش از این حزب‌الله با سلاح‌های مناسب تجهیزات جاسوسی مقر «المالکیه» را با سلاح‌های مناسب مورد اصابت مستقیم قرار داده بود.

حزب‌الله لبنان همچنین با سلاح‌های مناسب، تجهیزات جاسوسی مقر «میسکاو عام» را هدف قرار داد که منجر به انهدام مجدد آن شد. این امر پس از آن صورت گرفت که اشغالگران این تجهیزات را به دنبال هدف قرار دادن آنها توسط حزب الله جایگزین کرده بودند.

مبارزان مقاومت لبنان در عین حال ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه شامگاه یکشنبه مواضع نظامیان دشمن صهیونیستی را در مجاورت مقر «العاصی» با گلوله‌های توپ هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد در مجموع روز گذشته ۸ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام داد.

کد خبر 846216 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها
  • سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • سقوط پهپاد اسراییلی در جنوب لبنان بر اثر اصابت موشک
  • ۵ دستگاه تانک آبرامز ارتش اوکراین ظرف دو ماه توسط نیروهای روسی منهدم شد
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری