Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس ‌از پیگیری و تصویب ردیف مستقل در اصلاحیه بودجه سال ۹۸ کل کشور به منظور ارتقای ظرفیت بیمارستان نهبندان از ۳۲ به ۹۵ تخت و اختصاص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار خبرداد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

 نظر افضلی درگفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن شهر نهبندان در چهارراه مواصلاتی شرق کشور و تردد زیاد وسایل نقلیه سبک و سنگین از این شهرستان و همچنین با در نظرگرفتن محرومیت شدید منطقه و نیاز شدید مردم این خطه به خدمات درمانی و لزوم افزایش تخت های فعال بیمارستانی در این منطقه، مکاتبات در سطح ملی جهت افزایش ظرفیت بیمارستان نهبندان از ابتدای شهریور 95 آغاز شده و با توجه به نیاز شدید منطقه تقاضای ارتقاء از 32 به 95 تختخوابی ( افزایش 63 تخت) اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته و با تلاش های مستمر و مذاکرات زیاد با وزیر سابق بهداشت، معاونان این وزارتخانه، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، تخصیص اعتبار جهت ارتقای ظرفیت این بیمارستان مورد تصویب قرار گرفت و چانه زنی ها برای ایجاد ردیف مستقل بودجه ای در بودجه 98  آغاز شد.

فرماندار شهرستان نهبندان منصوب شدنرخ بیکاری زنان در خراسان جنوبی به 20 درصد رسیدنرخ بیکاری در استان خراسان جنوبی 8.5 درصد است

نماینده مردم شهرستانهای نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نهایت در جدول 20 بند 84 اصلاحیه بودجه سال 98 کل کشور نام بیمارستان نهبندان با پیشنهاد و پیگیری صورت گرفته در کمیسیون تلفیق گنجانده شده و این بیمارستان در بودجه سال جاری دارای ردیف مستقل بودجه ای شد.

افضلی از پیگیری های رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، رئیس شبکه بهداشت نهبندان، و سایر مسئولان مربوطه قدردانی کرد و گفت: 35 میلیارد ریال اعتبار جهت افزایش و ارتقای ظرفیت تخت های فعال این بیمارستان در سال جاری اختصاص یافت.

نماینده مردم شهرستانهای نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: امیدواریم در پرتو این تلاش و با ارتقای قطعی ظرفیت این بیمارستان گامی کوچک در جهت رفع محرومیت از این منطقه کم برخوردار برداشته شده باشد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای حل مسائل
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور