Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دیوان محاسبات از تعیین تکلیف پرونده سازمان خصوصی‌سازی حداکثر تا ۶ ماه آینده خبر داد و گفت: مردم و رسانه‌ها خبرهای مربوط به پرونده این سازمان را رصد می‌کنند و خواهان تعیین تکلیف آن هستند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ اقتصادی اقتصاد ایران بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عادل آذر گفت: برای سال 96 در حوزه خصوصی‌سازی مواردی که تحت عنوان تخلفات صورت گرفته است، در بخش واگذاری‌ها احصاء و به طور ویژه در صحن علنی مجلس نیز قرائت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به این که این پرونده‌ها تکمیل و نهایی شده است، افزود: البته مجمع نمایندگان استان‌ها به عنوان مثال در خصوص واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان نقطه نظراتی دارند و نشست‌هایی نیز در این زمینه داریم که در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه زمانبندی شده، حداکثر سه ماه وقت داریم تا پرونده خصوصی‌سازی برای رسیدگی به دادسرا برود که البته زمان بسیار کوتاهی است.

رئیس دیوان محاسبات کشور افزود: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا شش ماه آینده، بحث سازمان خصوصی‌سازی که حساسیت روی آن زیاد است و مردم و رسانه‌ها خبرهای مربوط به پرونده این سازمان را رصد می‌کنند و خواهان تعیین تکلیف آن هستند، به سرانجام برسد.

عملکرد سازمان خصوصی‌سازی هر چه سریعتر شفاف‌سازی شودحرکت لاک‌پشتی خصوصی‌سازیتشریح اهم تخلفات صورت گرفته در قالب خصوصی‌سازیاعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی مشخص می‌شوندانتقاد از وضعیت خصوصی‌سازی‌ در کشور

انتهای پیام/

R32365/P/S7,77,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عبدالله پوری حسینی سازمان خصوصی سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان