Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شوراي پول و اعتبار طي دو مصوبه، افزايش سقف فردي «تسهيلات يارانه‌اي قابل اعطا بابت بازساي و نوسازي اماکن مسکوني روستايي» به مبلغ 400 ميليون ريال و نيز «تسهيلات قرض الحسنه اشتغالزايي» به مبلغ 500 ميليون ريال را تصويب کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، شوراي پول و اعتبار عصر ديروز در يکهزار و دويست و هفتادمين جلسه خود به رياست دكتر عبدالناصر همتي، با افزايش سقف فردي «تسهيلات يارانه‌اي قابل اعطا بابت بازساي و نوسازي اماکن مسکوني روستايي» به مبلغ 400 ميليون ريال موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهيلات مورد اشاره با معرفي متقاضيان به بنياد مسکن انقلاب اسلامي به بانک هاي عامل قابل پرداخت است.
همچنين اعضاي شوراي پول و اعتبار با افزايش سقف فردي «تسهيلات قرض الحسنه اشتغالزايي» به 500 ميليون ريال موافقت کردند. لازم به ذکر است، اين تسهيلات با معرفي نهادهاي حمايتي مندرج در قوانين مرتبط (ازجمله کميته امداد امام خميني (ره)، بهزيستي، صندوق اشتغال و کارآفريني امور ايثارگران و وزارت کار و امور اجتماعي) به بانک‌هاي عامل قابل اعطاست.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رضاطوسی عصر دوشنبه در مراسم تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی با حضور استاندار و مسؤولان استانی در روستای کوله هرد سنندج اظهار کرد: امروز به صورت همزمان ۳۳ هزار واحد مسکن به مددجویان سراسر کشور تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد ۷۳۸ واحد مربوط به استان کردستان است که برای این تعداد واحد مسکن حدود ۲۵۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

طوسی گفت: این نهاد به هر یک از این مددجویان یکصد میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: این مددجویان همچنین از طریق معرفی به بنیاد مسکن ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ ساله دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در پایان از همکاری مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بسیج و سپاه، استانداری‌های و فرمانداری‌ها در زمینه کمک به ساخت این واحدهای مسکونی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6079246

دیگر خبرها

  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • تسهیلات مسکن در خوزستان بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور
  • رشد بیش از 300 درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • مقاوم‌سازی بیش از ۹۰ هزار مسکن روستایی در خوزستان
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است
  • ایمن‌سازی ۷۳۰ کلاس درس سنگی در خوزستان
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر