Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:11:54 GMT

اسپیس ایکس ۲ موشک استارشیپ می سازد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۱۸۱۵

اسپیس ایکس ۲ موشک استارشیپ می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، درحالیکه یک نمونه از موشک استارشیپ در مقر تگزاس شرکت اسپیس ایکس در حال ساخت است، وب سایتNASASpaceflight.com تصاویری از ساخت یک نمونه دیگر از این موشک را در فلوریدا منتشر کرد. در همین راستا الون ماسک مدیر ارشد اجرایی اسپیس ایکس در یک پیام توییتری اعلام کرد نسخه جدیدی از موشک استارشیپ در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پیام نوشت: اسپیس ایکس به طور همزمان مشغول ساخت رقابتی موشک استارشیپ در مقرهای بوکاچیکا ایالت تگزاس و کیپ کاناورال ایالت فلوریدا است.

به گفته ماسک، هدف او از این اقدام آن است که بفهمد کدام کارخانه استارشیپ را کارآمدتر تولید می‌کند.

در اواخر ۲۰۱۸ میلادی اسپیس ایکس فعالیت‌های خود در مقر بوکاچیکا تگزاس را افزایش داد و ساخت موشک استارشیپ را در آنجا آغاز کرد.

در حال حاضر مأموریت آتی اسپیس ایکس فردا انجام می‌شود. این شرکت ۶۰ ماهواره اینترنتی استارلینک را همراه یک موشک فالکون۹ به آسمان می‌فرستد.

کد خبر 4617313

منبع: مهر

کلیدواژه: نوآوری فناوری فضایی شرکت اسپیس ایکس الون ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)

    منبع:اینستاگرام ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روش‌هایی برای پاکسازی بدن (فیلم) بهترین غذا‌های درمان آلرژی‌های فصلی (فیلم) عفونت گوش در کودکان (فیلم)

دیگر خبرها

  • صبوری‌های زنی که در ساخت موشک موثر بود
  • بانوی فسایی با مصالح سنتی تنور نان بریزه می سازد
  • نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)
  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • ایران به فلسطینی‌ها ساخت موشک را آموزش داد!
  • به ایران به فلسطینی‌ها ساخت موشک را آموزش داد!
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • داروی ایدز از فضا به زمین افتاد!