Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:03:47 GMT

یزدی ها هر وعده 11هزار پرس غذا میان سیل زدگان توزیع کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۲۱۶۷

یزدی ها هر وعده 11هزار پرس غذا میان سیل زدگان توزیع کردند

یزد - ایرنا - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد گفت: در پی وقوع سیل اوایل فروردین ماه سال 1398 در برخی استانها ، موکب های استان در هر وعده 11 هزار «پرس » غذای گرم در میان سیل زدگان توزیع کردند.

محمدرضا جعفری خرمی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: توزیع عذا طی 25 روز با همکاری 165 نفر از 9 موکب در خوزستان و لرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : اقلام مورد نیاز برای تهیه غذا از محل کمک های مردمی تامین شد، موکب ها بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، در مناطق سیلزده حضور یافتند.
به گفته جعفرخرمی در اربعین حسینی اعضای 32 موکب استان به زائران خدمات رسانی می کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد یادآور شد: مردم استان پارسال 20 میلیارد ریال کمک شامل وجه نقد ، طلا ، زیورآلات و کالا شامل کاشی ، سرامیک و سنگ‌های ساختمانی برای بازسازی و توسعه حرمین شرفین در عراق کمک کردند.
وی از مردم خواست کمک‌های نقدی را برای بازسازی و توسعه حرمین شرفین به ‌حساب 1-1100000-822-3428 و یا شماره کارت 6273811099593235 بانک انصار یزد واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی را به ستاد تحویل دهند.
7540/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توزيع غذا موكب يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در پیامی از عملیات مقتدرانه سپاه علیه رژیم صهیونیستی قدردانی و حمایت خود را از اقدامات نیروهای مسلح علیه رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد.

این ستاد در ابتدای پیام خود با اشاره به آیه ۲۲ سوره مبارکه سجده که می‌فرماید "انا من المجرمین منتقمون بی‌تردید ما از مجرمان انتقام می‌گیریم" آورده است: ما ندای ای لشکر صاحب الزمان (ع) آماده باش را بیش از چهل سال است که فریاد کرده‌ایم و امروز همگام با پیادگان طریق حسین (ع) به مرزهای عبور از خط پایان عصر نکبت، برای آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم. طلایه داران سپاه اسلام باران ستارگان خشم مقدس یک امت را بر سر جنود شیطان فرو ریختند.

در ادامه این پیام آمده است: مردمان سواحل مقاومت از خلیج فارس تا خزر و از دریای سرخ تا سواحل مدیترانه، به شکرانه نور باران شبانه مسجدالاقصی با چشمان گریان از شوق سر به سجده نهاده‌اند و آیه (و مارمیت…) این روزها و شب‌ها ورد زبان کودکان غزه شده است.

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در بخش دیگری از این پیام اشاره کرده است: در موعد شکسته شدن بغض مقاومت و خروش زمین و آسمان وعده صادق تحقق یافت و حجت بر اهل ایمان تمام شد که ای مردم، این راه آمده را تا آزادی قدس ادامه دهید و در آدینه‌ای که مزین است به نام زیبای حضرت فرمانده (عج)، در یادآوری و گرامیداشت غیور مردی رزمندگان سپاه اسلام همگام با موکب داران، حسینیان، اربعینیان و نمازگزاران بعد از نماز وحدت بخش جمعه در سرتا سر جغرافیای عزت و شرف و سربلندی در حمایت از عملیات وعده صادق نیروهای مسلح و حمایت از مردم مظلوم غزه غریو الله اکبر را از سویدای دل بر زبان جاری می‌سازیم و رجاء واثق داریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطین به آغوش جهان اسلام خواهیم بود.

کد خبر 6081463

دیگر خبرها

  • به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • ویژگی رژیم غذایی سالم چیست؟
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • بی‌حوصلگی و کم دقتی از عوارض تغذیه نامناسب دانش‌آموزان است