Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:38:03 GMT

هند 13 زندانی پاکستانی را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۲۱۷۱

هند 13 زندانی پاکستانی را آزاد کرد

اسلام آباد - ایرنا - هند در پاسخ به رهایی 360 صیاد زندانی این کشور از سوی پاکستان، اقدام به رهایی 13 شهروند پاکستانی کرد.

رسانه های پاکستانی روز چهارشنبه اعلام کردند: 13 شهروند پاکستانی از جمله 4 صیاد در بازداشتگاه های مختلف هند محبوس بودند که پس از تکمیل مدت حبس خود، به پاکستان بازگردانده شدند.
مسئولان مرزی هند اتباع پاکستانی را از طریق گذرگاه مرزی «واگا» (منطقه آتاری در خاک هند) تحویل مقامات پاکستان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولت پاکستان ماه گذشته طی سه مرحله و به نشانه حُسن نیت، 360 زندانی هندی که بیشتر آنان صیاد بودند، را آزاد کرد.
هند و پاکستان به طور مکرر ماهیگیران یکدیگر را به دلیل ورود به محدوده آبی بازداشت می کنند، این موضوع همواره به عنوان بخش مهمی از مذاکرات دوجانبه دهلی نو - اسلام آباد قرار دارد.
تنش میان هند و پاکستان در سه ماه اخیر به‌ دنبال حمله انتحاری مرگبار در کشمیر تحت کنترل دولت دهلی نو شدت گرفته است. در آن حمله دست کم چهل نظامی هند کشته شدند.
پس از ماجرای حمله در کشمیر، هند خاک پاکستان را حمله هوایی قرار داد و یک روز پس از آن نیز نیروی هوایی پاکستان در واکنش به نقض حریم هوایی خود، 2 جنگنده هند را سرنگون و یک خلبان این کشور را اسیر کرد.
آساق*274**1663**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پاكستان ھند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام بنیادی با بیان اینکه همه ساله مردم خیر استان مشارکت بسیار خوبی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری دارند، گفت: از ۲۲ زندانی آزاد شده در این مدت ۲ نفر خانم و سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: روز گذشته به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ۹ نفر از این زندانیان در استان آزاد شدند که یک نفر از آنها خانم و سرپرست خانوار بود.

حجت الاسلام بنیادی با بیان اینکه تعداد زندانیان مالی و غیرعمد طی سال شناور است، خاطرنشان کرد: ابتدای ماه مبارک رمضان امسال ۱۱۷ نفر زندانی در استان داشتیم که مشمول طرح آزاد سازی بودند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان ادامه داد: هم اکنون ۹۵ نفر از این مددجویان در انتظار کمک خیرین و مردم نوعدوست هستند تا به کانون خانواده خود بازگردند.

حجت الاسلام بنیادی گفت: سال گذشته به همت خیرین ۲۶۵ نفر از زندانیان مشمول این طرح در استان آزاد شدند و از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون نیز بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال برای این امر در استان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در این امر خداپسندانه همچنان ادامه دارد، افزود: امسال پایگاهی را در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان دایر کردیم تا افراد خیری که به ستاد دیه و زندان‌های استان دسترسی ندارند با حضور در این پایگاه برای آزاد سازی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد مشارکت کنند.


دیگر خبرها

  • کابل: پاکستان با اتهام‌زنی ناکامی‌های خود را توجیه می‌کند
  • ۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند
  • سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • کاردار پاکستان: سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان با هیئت پاکستانی در کابل
  • ۴ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آزاد شدند
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • سفره‌های خیابانی افطار در پاکستان