Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@03:35:17 GMT

وام نوسازی مسکن روستایی 40 میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۲۲۵۸

وام نوسازی مسکن روستایی 40 میلیون تومان شد

پول‌نیوز - شورای پول و اعتبار افزایش «تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی» و «تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی» را تصویب کرد.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شورای پول و اعتبار عصر دیروز در یکهزار و دویست و هفتادمین جلسه خود به ریاست عبدالناصر همتی، با افزایش سقف فردی «تسهیلات یارانه‌ای قابل اعطا بابت بازسای و نوسازی اماکن مسکونی روستایی» به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهیلات مورد اشاره با معرفی متقاضیان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بانک‌های عامل قابل پرداخت است.

همچنین اعضای شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی «تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی» به ۵۰۰ میلیون ریال موافقت کردند. لازم به ذکر است، این تسهیلات با معرفی نهادهای حمایتی مندرج در قوانین مرتبط (ازجمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، صندوق اشتغال و کارآفرینی امور ایثارگران و وزارت کار و امور اجتماعی) به بانک‌های عامل قابل اعطاست.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وام نوسازی مسکن روستایی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جودی معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۸۸ هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد که از این میزان، معادل ۲۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی ادامه داد: همچنین از واحدهایی که از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شده ۲۴۸ هزار واحد نیز در دست اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در سال گذشته (۱۴۰۲) بنیاد مسکن در بخش روستایی نهضت ملی مسکن ۲۵۰ هزار واحد را به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی کرد که بانک‌ها تاکنون با ۱۰۵ هزار واحد قرارداد منعقد کرده‌اند.

جودی در خصوص تخصیص زمین و شناسایی آن در روستاها توضیح داد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها شناسایی و تملک شده و کارهای اداری آن در حال انجام است که نزدیک به ۲۵۰ هزار قطعه در سامانه « saman.mrud.ir» بارگذاری شده و حدود ۸۰ هزار واحد زمین روستایی نیز به متقاضیان واگذار شده است.

کد خبر 6081727 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • مصباحی مقدم: انتظارات تورمی مهم‌ترین عامل افزایش تورم است
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران