Web Analytics Made Easy - Statcounter

توقف برخی تعهدات برجامی بر اساس دستور شورای عالی امنیت ملی آغاز شده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایسنا، یک مقام مطلع در سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: اجرای برنامه‌های مربوط به توقف برخی تعهدات کشور در برجام که در بیانیه شورای عالی امنیت ملی بر آن تاکید شده آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: توقف برنامه‌های مربوط به رعایت سقف تولید اورانیوم غنی شده و همچنین تولید بدون محدودیت آب سنگین در تاسیسات اراک که در دوره ۶۰ روزه مربوط به گام اول بر انجام آن تاکید شده، برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول که نخواست نام وی اعلام شود، افزود: طی روزهای جاری برای آگاهی افکار عمومی از اقدامات انجام شده، برنامه‌هایی برای بازدید نمایندگان رسانه‌های گروهی از تاسیسات فعال در نطنز و اراک پیش‌بینی شده که به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برجام تعهدات برجامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور


به گزارش تابناک به نقل از مرکز رصد جمعیت کشور، سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو وتعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

مرکز رصد جمعیت کشور ثبت احوال اعلام کرد: بر این اساس حدود ۳/۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده اند.

همچنین بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

دیگر خبرها

  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور
  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور
  • شورای امنیت باید برای توقف فوری جنگ در غزه مداخله کند
  • نماینده فلسطین در سازمان ملل: شورای امنیت باید برای توقف فوری جنگ در غزه مداخله کند
  • شورای امنیت برای توقف فوری جنگ در غزه مداخله کند
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره