Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستمزد تمام کارکنان مشمول قانون کار در اردیبهشت باید با اعمال حق مسکن ۱۶۰ هزار تومانی پرداخت شود؛ ۶۰ هزار تومان از این مبلغ، مربوط به مابه‌التفاوت حق مسکن فروردین ماه است. گروه کار و تعاون بازارنیوز: پس از مصوبه سال گذشته شورای عالی کار مبنی بر افزایش حق مسکن کارگران و کارکنان مشمول قانون کار، حق مسکن از ۴۰ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما اجرای این مصوبه شورای عالی کار منوط به تأیید و تصویب در هیأت دولت بود که دهم اردیبهشت ماه از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد تا کمک هزینه مسکن تمام کارکنان مشمول قانون کار از حقوق اردیبهشت با رقم ۱۰۰ هزار تومان پرداخت شود.

ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور عطف به ماسبق شده و صراحتاً اعلام شده که حق مسکن باید از فروردین ماه اعمال شود؛ بنابراین تمام کارفرمایان مکلف هستند علاوه بر پرداخت حق مسکن به میزان ۱۰۰ هزار تومان در حقوق اردیبهشت ماه،  مابه التفاوت ۶۰ هزار تومانی کمک هزینه مسکن فروردین را نیز به نیروی کار خود پرداخت کنند.

کارفرمایانی که نسبت به پرداخت حق مسکن نیروی کار خود اقدام نکند، متخلف محسوب می‌شوند. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E1B برچسب ها: حق مسکن ، کارگران ، جهانگیری

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حق مسکن کارگران جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

گاهی برخی از بانک‌ها به دلایل گوناگون از پرداخت وام ممانعت می‌کنند، یکی از متقاضیانی که برای وام ودیعه مسکن در بانک سامان اقدام کرده است با عدم پرداخت مواجه شده است. این موضوع شهروند خبرنگار ما را آزرده خاطر کرده است و درخواست رسیدگی به اینگونه موضوعات دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با وجود اینکه در سایت برای وام ودیعه مسکن احراز هویت شدیم، اما بانک سامان به بهانه عدم وجود دستور از پرداخت ممانعت می‌کند خواهش میکنم این موضوع را به طور کلی پیگیری کنید. اگر دستور پرداخت وام ودیعه مسکن را ندارند از ابتدا بگویند.

منبع: ماهان عابدینی - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد