Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: عضوکانون اصلاح وتربیت خرم آباد عنوان برگزیده مسابقات قصه گویی کشور را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، محمد جواد محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مربیان سیارکانون پرورش فکری لرستان پنجشنبه های هرهفته به کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد می‌روند و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی ازجمله قصه گویی را اجرا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری استان طی هماهنگی‌هایی با اداره کل زندان‌های لرستان از سال گذشته به صورت منسجم و پیوسته مربیان سیار روستایی را پنجشنبه های هرهفته به کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد می‌فرستد تا برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی کانون را در کنار کارگاه‌های مهارت‌آموزی برای کودکان و نوجوانان اجرا کنند.
محمدی ادامه داد: 15 نفر از بچه‌های کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد درمسابقات «قصه‌ی زندگی من» و «قصه‌های 90 ثانیه‌ای» که فراخوان آن ازطریق دادگستری برای امور زندان‌ها ارسال شد برای شرکت دراین رقابت را اعلام کردند.
وی اضافه کرد: در این راستا 6 اثر که داستان آن برگرفته از زندگی شخصی خودبچه ها بود به دبیرخانه مسابقات کشوری ارسال شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان یادآور شد: پس از داوری آثار قصه گویی ارسال شده از کانون های اصلاح وتربیت سراسرکشور، سه نفربرگزیده نهایی اعلام شد.
مدیرکل کانون لرستان اظهار داشت: جایزه این برگزیده طی مراسمی که در کانون اصلاح وتربیت با حضورمسئولین کانون واداره زندانها ومعاونت فرهنگی دادگستری لرستان برگزارشد، به وی اهداء گردید.
همچنین جایزه ای نیزاز طرف اداره کل کانون به برگزیده مسابقه قصه گویی اهداء شد و قرار است به پنج شرکت کننده دیگر ازطرف کانون جوایزی اهدا شود.
7274/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كانون پرورش فكري قصه گويي لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان لرستان با شرکت ۳۱۰ دانش آموز برگزیده مرحله قطبی عصر امروز ۳۰ فروردین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گفته عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مسابقات امسال در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که۵۰ برگزیده مرحله استانی مردادماه امسال در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان