Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسئولان به‌جای برگزاری مراسمات بی‌ارزش و برنامه‌های رقص و پایکوبی، به‌فکر رفع تنگناهای معیشتی و اقتصادی مردم باشند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا معروف خالدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با انتقاد از برگزاری مراسمات و برنامه‌های رقص و پایکوبی برخی ادارت استان در این شرایط نامناسب اقتصادی اظهار داشت: مسئولان به‌جای این‌گونه برنامه‌های جانبی و بی‌ارزش، به‌فکر رفع تنگناهای معیشتی و اقتصادی مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نحوه هزینه‌کردن برخی ادارات برای برگزاری مراسمات بدون خروجی قابل قبول نیست، افزود: باید در این شرایط کنونی اقتصادی اولویت مسئولان حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باشد نه «هه‌لپه‌رکی» و موسیقی، چراکه بسیاری از مردم نیازمند و محتاج نان شب هستند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: از دیدگاه اسلام نیز برگزاری مراسمات شادی بر اساس مبانی و موازین اسلامی و شرعی و به‌طوریکه شأن، منزلت و کرامت انسان زیر سوال نبرد، مشکلی ندارد اما برگزاری برنامه‌های میلیونی به بهانه شادی مردم در این شرایط اقتصادی نامناسب کشور صحیح نیست.

ماموستا راستی: برگزاری برنامه‌های رقص و پایکوبی دردی از دردهای مردم کردستان دوا نمی‌کندماموستا شیرزادی: مسئولان کردستان سرعقل بیایند؛ مردم توانایی تامین هزینه‌های زندگیشان را ندارندواکنش امام جمعه یاسوج به رقص مختلط دانشجویان در دانشگاه؛ این حرکت دانشجویان ‌شرم‌آور بود

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های رقص با شکم خالی دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند، گفت: مسئولان در مرحله نخست مشکل معیشت مردم و گرانی را حل کنند، سپس به‌فکر این برنامه‌ها باشند تا دیگر قشر مستضعف جامعه دغدغه نان شب نداشته باشند و آنان نیز سهیم باشند.

ماموستا خالدی تاکید کرد: مسئولان به‌جای برگزاری برنامه‌های غیراولویت‌دار، حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و تمام همت خود را برای خدمتگزاری به مردم به کار گیرند.

انتهای پیام/ن

R7848/P1361/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر

معاون اشتغال بهزیستی خراسان رضوی گفت: میزان تعهد اشتغال ابلاغ شده در سال گذشته از سوی سازمان بهزیستی کشور ۷هزار و ۸۲۳ نفر برای خراسان رضوی اعلام و مقرر شد که حداقل برای ۳۰۶ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت پوشش بهزیستی تسهیلگری اشتغال صورت گرفت. - اخبار استانها -

غلامرضا خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت به‌ منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در 45 دستگاه‌ اجرایی با حمایت سازمان بهزیستی برنامه‌ریزی شد که فرصتی ارزشمند برای استخدام افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: از آنجا که سهمیه 3 درصدی در استخدام افراد دارای معلولیت در برخی از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در مواردی به‌درستی اجرایی نمی‌شد، در نتیجه این آزمون به منظور احقاق حقوق افراد دارای معلولیت در 21 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود و سهمیه خراسان رضوی در این آزمون 313 نفر است.

خالدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 879 دانشجوی دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی هستند که از حمایت‌های بهزیستی برخوردار می‌شوند.

معاون اشتغال بهزیستی خراسان رضوی عنوان کرد: باتوجه به متقاضیان دارای تحصیلات عالیه، سال گذشته توانستیم سهمیه بیشتری را از آنچه که توسط بهزیستی کشور ابلاغ شده بود، به این افراد اختصاص دهیم و برای 687 نفر از افراد تحصیلکرده تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی، تسهیلگری اشتغال در قالب خود اشتغالی یا کارفرمایی صورت گیرد.

خالدی گفت: سال گذشته از محل تسهیلات اشتغال تعداد 2 هزار و 852 نفر از افراد دارای معلولیت از تسهیلات اشتغال مطابق ضوابط و دستورالعمل‌های مرتبط برخوردار شدند که 186 نفر از آنها دارای تحصیلات کاردانی و بالاتر بودند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند