Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه سیاست‌های ایران‌هراسانه و خصمانه علیه کشورمان، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم اولین سالگرد انتقال سفارت آمریکا در سرزمین اشغالی از تل آویو به بیت المقدس، از تمام کشورهای منطقه و جهان خواست که در کنار آمریکا بایستند و با ایران مقابله کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری عرب ۴۸، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این مراسم با بیان این که شکوفایی جدیدی در روابط میان ما و بسیاری از کشورهای همسایه عربی و کشورهای اسلامی غیرعربی بوجود آمده است، ادعا کرد: ما در تمایل به مقابله با تجاوزهای ایران متحد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که براساس این منطق به نظر من باید اسرائیل و تمام کشورهای منطقه و جهان در کنار آمریکا بایستند و با آن چه تجاوزهای ایران می‌خواند، مقابله کنند.

نتانیاهو در ادامه ضمن تقدیر از حمایت‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: ما باید به تقویت قدرت اسرائیل و هم پیمانی آن با آمریکا ادامه دهیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هیچ دوست خوبی مثل دونالد ترامپ در کاخ سفید نداریم، به مدت نیم قرن هیچ کشوری قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل نمی‌شناخت.

بر اساس این گزارش، در این مراسم دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در سرزمین اشغالی نیز حضور داشت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز در سالروز انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس در توئیتی نوشت: امروز یک سال از انتقال سفارتمان به قدس می‌گذرد. سفارت زیبای ما به مثابه یادبودی برای افتخار به روابط قوی‌مان با اسرائیل و اهمیت عمل به وعده‌ها و توجه به واقعیت است.

دونالد ترامپ ششم دسامبر ۲۰۱۷ از تصمیم خود برای انتقال سفارت آمریکا به قدس خبر داد و ۱۴ مه سال میلادی گذشته تصمیم خود را عملی کرد. این اقدام با محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نتانياهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مقام امنیتی نظامی ایران به طور انحصاری برای Cradle فاش کرده است که ایالات متحده از جمهوری اسلامی خواسته که به اسرائیل اجازه «حمله نمادین» بدهد تا بتواند چهره و آبروی از دست رفته پس از حمله انتقام جویانه ایران را بازگرداند.

وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

این پاسخ مستقیماً توسط مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نه وزارت خارجه، به نماینده سوئیس در تهران تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • دلیری سپاه پاسداران باعث خوشحالی ایرانیان و رسوایی اسرائیل شد
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • سفیر سابق بریتانیا: چرت نگویید! سفارت ایران در دمشق فرقی با سفارت آمریکا و بریتانیا نداشته
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی / تفاوت تعرفه‌های درمانی ایران با دیگر کشورها