Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@22:44:22 GMT

افزایش معروفیت یزد با گزارش نیویورک‌تایمز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۲۸۲۸

افزایش معروفیت یزد با گزارش نیویورک‌تایمز

تین‌نیوز | 

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از رشد ۲۷ درصدی گردشگران خارجی فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، هما خورشیدی در ادامه اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۱۹۸ گردشگر خارجی در فروردین ماه امسال به یزد سفر کردند که عمدتاً از کشورهای اروپایی همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و سوئیس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فروردین‌ماه سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۰۰ گردشگر خارجی به شهر جهانی یزد سفر کردند، گفت: این گردشگران غالباً از کشورهای فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و چین بودند.

سرپرست معاونت گردشگری استان یزد، نقش تبلیغات گسترده در رشد گردشگران خارجی یزد را یادآور شد و گفت: تبلیغات گسترده به ویژه با برگزاری تورهای آشناسازی فعالان گردشگری، اپراتورها و خبرنگاران خارجی منجر به معرفی بیشتر یزد شد.

وی در همین رابطه افزود: انتشار اخباری بر مبنای معرفی یزد در دنیا به ویژه در نشریات خارجی مانند نیویورک تایمز نیز گویای نقش مؤثر تبلیغات در این حوزه بود.

خورشیدی به تأثیر برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری در کشورهای خارجی نیز اشاره و تصریح کرد: نمایشگاه‌هایی که در کشورهای مختلف دنیا به ویژه چین برگزار شد، یزد را به شبکه‌های تلویزیونی کشورهای بزرگ دنیا کشاند و بهتر معرفی کرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گردشگری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود

روزنامه نیویورک تایمز گزارشی از تصمیم اسرائیل برای حمله به ایران در شبانه روز پنج شنبه و جمعه [هفته گذشته] را به نقل از سه مقام اسرائیلی که نامشان فاش نشده، منتشر کرد که می‌گویند طرح اولیه حمله تلافی‌جویانه شامل حمله متقابل «بسیار گسترده‌تری به اهداف نظامی» از جمله در نزدیکی تهران بود.

این روزنامه ادعا کرد: همانطور که به طور گسترده گزارش شده است، اسرائیل برنامه‌های خود برای پاسخ فوری به حمله مستقیم بی‌سابقه جمهوری اسلامی در ۱۳ تا ۱۴ آوریل را پس از آن که مشخص شد اکثر موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را با کمک ائتلاف به رهبری آمریکا خنثی کرده است، کنار گذاشت.

نیویورک تایمز مدعی شد مقامات رژیم صهیونیستی به‌دنبال فشار متحدان خود موافقت کردند آن را محدودتر کنند.

به نوشته نیویورک تایمز، یک چنین حمله وسیع و خسارت‌باری نمی‌توانست از سوی ایران نادیده گرفته شود و خطر ضدحمله مرگبار ایران را به‌دنبال داشت که می‌توانست خاورمیانه را به لبه یک درگیری بزرگ منطقه‌ای بکشاند.

روایت نیویورک تایمز همچنین ادعا می‌کند که اسرائیل ابتدا حمله را برای دوشنبه شب، ۱۵ آوریل برنامه‌ریزی کرده بود، اما در آخرین لحظه از ترس اینکه حزب‌الله ممکن است «شدت حملات خود به شمال اسرائیل را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد» این برنامه را تغییر داد. در این گزارش مشخص نشده که آیا این ارزیابی قبل از حمله در شب پنج شنبه-جمعه تغییر کرده است یا خیر.

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز