Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با اشاره به حضور ناو آمریکا در خلیج فارس گفت: این اقدامات صرفاً گرد و خاک‌های سیاسی و تهدیدات آمریکا برای اخذ امتیاز است و قطعاً آمریکایی‌ها دست به این اقدام نمی‌زنند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، با اشاره به حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس، گفت: قطعاً آمریکا چنین ریسکی نمی‌کند که با ایران وارد جنگ نظامی شود چرا که ما بازدارندگی خود را بالا برده ایم و فرمول سود و هزینه را به ضرر آمریکا تغییر داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: قطعاً اگر آمریکا علیه ایران حمله نظامی کند، این اقدام بی پاسخ نمی‌ماند و بیش از آنکه به ایران ضربه بزنند، از طرف ما ضربه خواهند خورد.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران بزن در رو تمام شده است، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب بر اساس اطلاعات پشت پرده و توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور است.

ذوالنور تصریح کرد: ما شروع کننده جنگ نیستیم و علاقه‌ای به جنگ نداریم و توان خود را به کار می‌گیریم که جنگی اتفاق نیفتد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌ای که برای شروع جنگ برای دشمن درست کرده ایم، قطعاً آنان هم دست به این کار نخواهند زد و این اقدامات صرفاً گرد و خاک سیاسی و تهدیداتی برای گرفتن امتیاز است و همه اطمینان داشته باشند که جنگ نظامی میان ایران و آمریکا رخ نخواهد داد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد

نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه وعده صادق در طولانی مدت سبب بهبود اوضاع اقتصادی می‌شود، گفت: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله جبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان همدان، با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز فرصتی است تا از رشادت‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات "وعده صادق" غروری مقدس و انسجامی ملی را در کشور ایجاد کرد، گفت:  این عملیات از جنبه‌های مختلف قابل تحلیل است و شاید این عملیات در طولانی مدت بتواند از نظر اقتصادی هم در کشور اثر گذار باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه وعده صادق تاکیدی بر قدرت جوانان این آب و خاک بود افزود: فارغ از دیدگاه‌ها و نظرات در مباحث مختلف همه مردم از این عملیات مقتدر، حس غرور مقدس دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات غرورآفرین ، بیان کرد: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمن از این عملیات مات و مبهوت شده بیان کرد: برای دشمن سوال است، کشوری که 45 سال در اوج تحریم قرار دارد، چگونه به این قدرت و عظمت دست یافته است.

وی عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به این کشور از هر فرصتی استفاده می‌کند و برای ضربه زدن به این قدرت علمی و اندیشه برتر، قطعا تحلیل و پژوهش دارد و ساکت نمی‌ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ ارتش قدرتمند خاورمیانه بر اساس تجربه جنگی، تعداد پرسنل و تسلیحات نظامی (+عکس)
  • ذوالنور: موشک‌ها‌‌ی ایران ‌در ۱۲ دقیقه به اسرائیل ‌رسیدند‌
  • کارشناسان آمریکایی: اوکراین و اسراییل تبدیل به آزمایشگاه های جنگی روسیه و ایران شده اند
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • اردن؛ رفیق دشمن
  • نظم جدید در غرب آسیا با نقش‌آفرینی ایران
  • هزینه ویزیت سگ، گربه و پرنده های خانگی: شروع قیمت از ۴۰۰ هزار تومان (عکس)
  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی
  • «وعده صادق» فصل جدیدی در تاریخ نظامی جهان است