Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال، مستمری بگیران حقوق اردیبهشت را با اعمال افزایش‌ها دریافت کردند که این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی کشور و دشواری‌های تامین نقدینگی‌های لازم دستاورد مهمی در این سازمان است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، رحیم اردلان به پرداخت افزایش حقوق مستمری بگیران در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در سال ۹۲، مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت در تیر پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستمری بگیران در سال ۹۳ در ماه فروردین تفاوت افزایش فروردین و افزایش حقوق اردیبهشت را در مرداد دریافت کردند.

وی گفت: درسال ۹۴ مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین در تیر و افزایش حقوق اردیبهشت در مرداد پرداخت و در سال ۹۵ در مردادماه مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت پرداخت شده است.

اردلان ادامه داد: در سال ۹۶ مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت به ترتیب در تیر و اردیبهشت پرداخت شده است.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین حداقل بگیران در شهریور و سایر سطوح مهر پرداخت و تفاوت افزایش حقوق اردیبهشت حداقل بگیران در خرداد و سایر سطوح مرداد پرداخت شده است.

اردلان در خصوص زمان پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین مستمری بگیران تامین اجتماعی اظهار داشت: در خرداد مابه التفاوت فروردین پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی دو گروه مستمری بگیر شامل حداقل بگیران و سایر سطوح دارد که در سال ۹۷ درصد افزایش مستمری سایر سطوح ۱۳ درصد بوده است، گفت: در سال ۹۸ این رقم به ۱۳ درصد و ۲۶۱ هزار تومان رسیده است

اردلان با اشاره به اینکه میزان حداقل دستمزد از یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۶۹ تومان در سال ۹۷ به یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۸۸۱ تومان در سال ۹۸ رسیده است، افزود: میزان درصد افزایش مستمری در سال ۹۷ حدود ۱۹، ۵ درصد و این رقم به ۳۶، ۵ درصد در سال ۹۸ رسید

وی ادامه داد: همچنین حق همسر از ۴۴ هزار و ۴۹۱ تومان سال ۹۷ به رقم بیش از ۵۰ هزار و ۲۷۵ تومان، حق اولاد از حدود ۸ هزار و ۹۸۵ تومان به ۱۰ هزار و ۱۵۳ تومان، بن از ۴۳ هزار به ۴۸ هزار تومان و حق مسکن از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۲ هزار تومان رسید

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان حق همسر برای مستمری بگیرانی که زیر ۲۰ سال سابقه، بین ۲۰ تا ۲۵ سال، بین ۲۵ تا ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال به ترتیب ۳۰ هزار، ۴۵ هزار، ۶۰ هزار و ۹۰ هزار ریال به مبلغ پایه مندرج آن‌ها اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تامین اجتماعی مستمری بگیران افزایش حقوق حق مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در حالیکه خبر واریز افزایش حقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه اعلام شده است. شهروند خبرنگاری از این افزایش دیر هنگام گلایه دارند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام.‌مستأجران مشکلات زیادی دارند . چرا حقوق بازنشستگان کشوری را آنقدر زود اضافه کردن ولی کارگران بازنشسته را هنوز اضافه نکردن؟؟؟کرایه تاکسی را ۵۰درصد اضافه کردن . چرا از دلالان دلار مالیات سنگین نمیگیرند؟؟؟؟؟

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری