Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:23:46 GMT

۴۵ پیوند مغز استخوان در بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۳۳۷۴

۴۵ پیوند مغز استخوان در بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، بیمارستان آنکولوژی امیر به همت بانوی نیکوکار؛ «زهرا سعادت»، در فضایی به وسعت ۶ هزار و ۳۷۰ متر مربع به یاد و خاطره فرزند مرحومش، «امیررضا حدائق»، ساخته شد. این مرکز در حال حاضر تنها مرکز ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی آنکولوژی به گروه کودک و بزرگسال است.

تنها مرکز انجام تست آزمایشگاهی «گالاکتومنان» در جنوب کشور

رئیس مرکز آموزشی درمانی امیر با معرفی بیشتر این مرکز، گفت: این مرکز با دارا بودن امکان انجام تست آزمایشگاهی «گالاکتومنان» در جنوب کشور به یاری بیماران مشکوک به عفونت قارچی آمده است؛ از آنجایی که داروهای ضدقارچ هزینه بالا و عوارض جانبی دارد، بنابراین انجام تست آزمایشگاهی گالاکتومانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر سید امیدرضا ذکاوت فعالیت کلینیک قلب کودکان در این مرکز آموزشی درمانی را از دیگر خدمات آن معرفی کرد و افزود: کلینیک قلب کودکان با حضور پزشک فوق تخصص قلب و عروق کودکان و با امکانات کامل، آماده ارائه خدمت به شهروندان است.

تأسیس مؤسسه خیریه آنکولوژی امیر / تعمیر و استانداردسازی اتاق عمل بیمارستان

او تأسیس مؤسسه خیریه آنکولوژی امیر را تلاشی برای گسترش دایره خدمات نیکوکارانه عرصه سلامت و کمک به بیماران نیازمند عنوان کرد و گفت: این مؤسسه با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تأسیس شده و پیرامون جلب مشارکت نیک اندیشان در زمینه‌هایی از جمله تأمین هزینه‌های درمان و داروی بیماران و خرید تجهیزات موردنیاز بخش‌ها فعالیت دارد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر از تلاش برای توسعه این خدمات خبر داد و اضافه کرد: عملیات تعمیر و استانداردسازی اتاق عمل بیمارستان آنکولوژی امیر از جمله این اقدامات است که با هدف ارائه خدمات نمونه برداری، درمان و عمل‌های ترمیم پس از خاتمه درمان بیماران مبتلا به سرطان، در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر ذکاوت همچنین از راه اندازی بخش نوتروپنی به عنوان خدمتی دیگر از این مرکز آموزشی درمانی یاد کرد و گفت: با توجه به ابتلای برخی بیماران مبتلا به سرطان، به نارسایی ایمنی ناشی از نقص نوتروفیل (نوتروپنی) و نیاز به ایزوله شدن و مراقبت ویژه، راه اندازی بخش نوتروپنی در این مرکز از اهمیت بالایی برخوردار است که به زودی به مجموعه خدمات مرکز آموزشی درمانی امیر افزوده می‌شود.

او راه اندازی بخش ICU کودکان در بیمارستان آنکولوژی امیر را نیز از دیگر برنامه‌های در دست اجرا برشمرد و گفت: با این اقدام، بیمارانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند در همین مرکز تحت مراقبت قرار می‌گیرند و از انتقال و اعزام بیمار به بیمارستان‌های دیگر آمد جلوگیری می‌شود.

ارائه خدمات ارتودنسی

رئیس بیمارستان امیر با اشاره به گستردگی خدمات پیش بینی شده برای این مرکز آموزشی درمانی، به امکان ارائه خدمات ارتودنسی ثابت و متحرک اشاره کرد.

به گفته دکتر ذکاوت، در این مرکز خدمات ارتودنسی ثابت و متحرک در همه سنین و برای رفع بی نظمی‌های دندانی، ناهنجاری‌های فک، بیرون زدگی دندان‌ها، فاصله بین دندان و مشکلات زیبایی لبخند انجام می‌شود.

او کسب رتبه نخست و بالاترین میزان رشد تحول اداری در ارزیابی سال ۱۳۹۶ در بین واحدهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را نیز از دیگر دستاوردهای این مرکز آموزشی درمانی برشمرد.

کد خبر 4617477

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • نحوه محاسبه اضافه کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود