Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:01:51 GMT

اعزام زائران اربعین به صورت کاروانی انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۳۳۷۵

اعزام زائران اربعین به صورت کاروانی انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی صبح چهارشنبه در نشست ستاد اربعین استان، در محل استانداری ایلام گفت: اربعین مهمترین رویداد در استان ایلام است که باید با تمام توان به موضوع آن پرداخت، در سال گذشته از سه مرز رسمی کشور، مهران ۶۵ درصد کل تردد زوار را داشته است.

وی افزود: اول از همه باید مشکلات و نواقص سال گذشته برطرف شود، موضوع ترافیک و قفل شدن پایانه برکت که پارسال اتفاق افتاد امسال باید برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: موضوع تخصیص ارز در آن سوی مرز مهم است و باید به موقع مورد توجه قرار گیرد، البته برای حل این موضوعات ستاد اربعین در یک ماه آخر در مهران تشکیل می‌شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مدیریت اعزام زائران باید به صورت کاروانی برگزار شود، تصریح کرد: یک قسمت امور اربعین مربوط به زیرساخت‌ها و کار عمرانی است، مسئولان این حوزه تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

وی بیان داشت: قسمت دوم اربعین شامل موضوعات اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و … است که به طور مثال باید ساماندهی موکب ها به موقع انجام شود.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: اربعین مردمی برگزار شود و و امور را به مردم واگذار کنیم، بحث امنیت اربعین بسیار مهم است و در این حوزه همه جوره پای کار باشیم.

وی افزود: در شهرهای استان به خصوص ایلام و مهران به دلیل عدم ایجاد گره ترافیکی و ایجاد امنیت و کنترل راحت تر موکب نباید زده شود.

وی تصریح کرد: نواقص زیرساخت‌ها باید قبل از مراسم اربعین به اتمام رسد و ساز و کار اربعین سال ۹۸ را روی ۵ میلیون نفر برنامه ریزی می‌کنیم.

کد خبر 4617478

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار ایلام قاسم سلیمانی دشتکی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان

سیستان و بلوچستان-  مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران پس از گذشت ۹ سال از چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.
خسروی بنجار افزود: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.
وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴ اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با سه کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت‌الله الحرام است. مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در ادامه با تأکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های اداره کل برای انجام عملیات عمره مفرده خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران در عملیات عمره مفرده ۱۴۰۳ به منظور کاهش ایستایی زائران با رعایت ملاحظات مربوط در دستور کار قرار گرفته است. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳