Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داوود ایوبی فرماندار شهرستان ممسنی گفت: تعداد ۵۴۳ طرح به ارزش ۲۶۳ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال به بانک معرفی شدند و به ۱۹۳ طرح به ارزش ۹۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد که در حوزه تسهیلات اشتغال حمایتی، کمیته امداد شهرستان ممسنی به عنوان دستگاه برتر استانی و کشوری معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دریافت اسامی متقاضیان و دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر در راستای شفافیت سازی، بیان کرد: برخی اوقات نبود استقبال فعالان اقتصادی و جوانان جویای کار از این تسهیلات، باعث برگشت سهمیه تسهیلات می‌شود که انتظار می‌رود با استقبال بیشتر از این کار جلوگیری شود.

ایوبی افزود: ۱۸۳ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال تسهیلات به شهرستان ممسنی اختصاص یافت که برای ۱۲۶ پرونده متقاضی ۴۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال مصوب شده است.

فرماندار شهرستان ممسنی تصریح کرد: این ۱۲۶ طرح با پیش بینی ۶۶۶ نفر به بانک‌ها و موسسات عامل معرفی شدند و از این تعداد ۷۰ طرح به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال با ظرفیت اشتغال ۳۵۸ نفر و ۶۵ طرح به ارزش ۷۷۰ میلیون ریال با ظرفیت اشتغال ۳۸۸ تسهیلات دریافت کردند.

وی اضافه کرد: ۳۶ طرح اشتغال فراگیر به ارزش بیش از ۱۹۶ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال ۲۵۱ نفر نیز به بانک‌ها معرفی شدند که چهار طرح به ارزش پنج میلیارد ریال با ظرفیت شغلی ۱۵ نفر و یک طرح به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با طرفیت اشتغال ۶ نفر تسهیلات دریافت کردند.

ایوبی با بیان اینکه ۳۰۹ طرح مشاغل خانگی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند، اظهار کرد: از تعداد ۶۴۱ نفر جویندگان کار و ۸۴۲ فرصت شغلی، تعداد ۵۲۳ نفر معرفی به کار شدند که از این تعداد ۷۳ نفر به کار گرفته شد.

انتهای پیام/ت

معرفی کمیته امداد ممسنی به عنوان دستگاه برتر استانی و کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد