Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا رستمی با بیان این مطلب، افزود : هرچند کنسرو تن ماهی از جمله اقلام اولویت اول و مشمول قیمت گذاری تکلیفی و تثبیتی این سازمان و کارگروه تنظیم بازار نیست، اما واحدهای تولیدی مکلف به رعایت ضوابط قیمت گذاری مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت‌ها و درصدهای سود و ضرایب عمده و خرده فروشی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در صورت افزایش غیرمتعارف قیمت و یا وصول شکواییه در این زمینه موضوع مورد رسیدگی این سازمان قرار خواهد گرفت.

مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، با استناد به مصوبه کارگروه تنظیم بازار،گفت: کنسرو تن ماهی و محصولات مشابه مشمول قیمت گذاری تثبیتی نبوده و قیمت آن با توجه به کیفیت، برند و نوع بسته بندی براساس ضوابط قیمت گذاری مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمتها و با رعایت رسود و ضرایب عمده و خرده فروشی مصوب کمیسیون هیات عالی نظارت راساً توسط واحدهای تولیدی تعیین می شود.

رستمی با تأکید بر اینکه واحدهای تولیدی باید پاسخگوی عملکرد خود در این زمینه باشند ، بیان کرد: در صورت ارایه شکواییه ای در این خصوص و یا افزایش قیمت غیرمتعارف ، این سازمان و سازمان‌های صنعت ، معدن و تجارت استان‌ها اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهند داد.

وی با اعلام اینکه این موضوع پیش از این نیز به انجمن مربوطه اعلام شده است، بیان کرد: با توجه به اعتراضات واصله، مکاتبات لازم با واحدهای تولیدی ذی‌ربط و انجمن مربوطه برای ارایه اسناد و مدارک مثبته انجام شده تا نسبت به بررسی عملکرد ایشان اقدام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افزایش قیمت تنظیم بازار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • مجوزی برای صادرات دام صادر نشده است
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد