Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:34:20 GMT

پنج نانوایی در فاریاب به دادگاه احضار شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۲۷۰

پنج نانوایی در فاریاب به دادگاه احضار شدند

جیرفت - ایرنا - رئیس حوزه قضایی فاریاب از پلمب یک نانوایی در این شهرستان خبر داد و گفت: پنج نانوایی دیگر نیز به دلیل کم فروشی به دادگاه احضار شدند.

علیرضا سالاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمینه تشدید نظارت بر بازار از اصناف مختلف بازدید شد که در این بازدیدها یک نانوایی به علت عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب و همچنین مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته از این واحد صنفی کشف و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این بازدیدها پنج نانوایی نیز به دلیل کم فروشی به دادگاه احضار و برای 2 مرکز عرضه مواد پروتئینی (مرغ فروشی) نیز به دلیل درج نکردن قیمتها، توسط تعزیرات حکومتی تشکیل پرونده شد.
رئیس حوزه قضایی فاریاب گفت: همچنین در این بازدیدها به واحد های صنفی که نکات بهداشتی را به صورت کامل و صحیح رعایت نکرده بودند، تذکر داده شد تا ظرف مهلت معین نواقص خود را برطرف کنند.
وی بر رعایت بهداشت عمومی توسط اصناف تاکید کرد و گفت: با متخلفان بهداشت عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می شود.
سالاری بر تشدید نظارت ها بر بازار تاکید کرد و افزود: بازدیدها به صورت هفتگی از تمام صنف ها انجام و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
مرکز شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان است.
3029/7450/7429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قضايي پلمپ واحدصنفي متخلف بازرسي از اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور فاریاب _کهنوج

یوسف میرشکاری با تقدیر از اهتمام ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان فاریاب و راهداران در بازگشایی محور فاریاب _کهنوج که در ایاب و ذهاب مردم و مسافران اختلال جدی ایجاد کرده بود، گفت: چندین نقطه از مسیر تخریب شده بود که با تلاش همگانی این محور بازگشایی و تردد در آن بدون هیچ مشکلی برقرار است.

وی وضعیت راه‌های اصلی و روستایی را مثبت ارزیابی کرد و از اقدامات لازم برای بازگشایی چند راه روستایی خبر داد که در حال انجام است.

میرشکاری همچنین از آغاز بازدید کارشناسان از مزارع و باغات و اعلام برآورد خسارات قطعی خبر داد و افزود: به مزارع گندم آسیب جدی وارد شده که در حال برآورد خسارت هستیم.

فرماندار فاریاب با اشاره به وضعیت تردد در سطح شهر گفت: هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و شهرداری وظیفه‌اش را به درستی انجام داده است.

وی بارش‌های اخیر را بدون خسارت جانی دانست.

 هم اکنون آسمان جنوب کرمان صاف و هیچ گونه بارندگی وجود ندارد، اما بر اساس نظرات کارشناسان تا بعداظهر امروز ۳۰ فروردین احتمال بارش‌های نقطه‌ای و پراکنده در برخی از مناطق وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • بازگشایی محور فاریاب - کهنوج
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • (ویدئو) زنده شدن یک نانوایی در غزه
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز