Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد ویژگی های سرباز تراز جمهوزی اسلامی ایران فراخوانی را صادر کرد.

مشخصات مقاله:

*حداکثر ۱۰ صفحه a ۴ با فونت b nazanin اندازه فونت ۱۴ در (قالب word و pdf).

*عنوان، چکیده، متن اصلی و منابع و مشخصات کامل مولف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* به مقالات برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

*سازمان وظیفه عمومی ناجا حق هرگونه استفاده تبلیغاتی و انتشاراتی مقالات ارسالی را برای خود محفوظ می‌دارد.

همچنین، متقاضیان برای ارسال مقالات می‌توانند به آدرس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پیام رسان سروش، ایمیل پایگاه و ایمیل سازمان وظیفه عمومی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال آثار حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ۹۸ می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازی ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایای یک پنل پیامکی خوب چیست؟

همه ما کاربران کسب‌وکارهای مختلفی هستیم و کسب‌وکارها برای افزایش فروش از روش‌های مختلف تبلیغاتی مانند پنل پیامکی برای ارسال اس ام اس استفاده می‌کنند. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ارسال پیامک به کاربران که از طریق پنل پیامک انجام می‌شود، می‌تواند فروشتان را منفجر کند؟

حال اگر کسب‌وکاری دارید و به دنبال راهی برای ارسال پیامک به کاربران خود هستید، باید اقدام به خرید پنل پیامکی کنید. با خرید پنل به راحتی می‌توانید به کاربران خود پیامک‌های مناسبتی ارسال کنید و در هر مناسبت فروش فوق‌العاده‌ای تجربه کنید. البته خرید پنل پیامکی تنها برای ارسال پیامک‌های مناسبتی نیست و کاربردهای زیادی دارد. در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌پردازیم ،همراه ما باشید!

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی یکی از ابزارهایی است که با استفاده از آن می‌توانید بازاریابی پیامکی کسب‌وکارتان را انجام دهید! با خرید پنل پیامکی یک پنل در اختیار شما قرار می‌گیرد که با کمک آن می‌توانید پیامک‌های موردنظر را برای مخاطبان و مشتریان خود ارسال کنید. پیامک‌های شما می‌تواند اطلاع‌رسانی، رمز عبور یکبار مصرف، اخبار، جشنواره‌های تخفیفی، نظرسنجی و... باشد. بنابراین ارسال پیامک برای بسیاری از کسب‌وکارها ضروری است و استفاده از آن می‌تواند منجر به رشد کسب‌وکارتان شود.

یک پنل پیامکی امکانات بسیار زیادی دارد و هر کدام از آن‌ها، به نوعی منجر به رشد کسب‌وکارتان می‌شود! کسب‌وکارها می‌توانند شماره موبایل مشتریان خود را جمع‌آوری کنند و آن را در دفترچه تلفن پنل قرار دهند. سپس هر لحظه که اراده کنند، امکان ارسال پیامک دلخواه به کاربران وجود دارد! این موضوع در کمتر از چند دقیقه اتفاق می‌افتد و نیازی به صرف زمان طولانی نیست. حال برای آن که یک پنل پیامکی مناسب را خریداری کنید، باید با ویژگی‌های مهم آن آشنا شوید که در بخش بعدی این موضوع را بررسی می‌کنیم.

مهم‌ترین ویژگی‌های پنل پیامکی

خرید پنل پیامکی کار ساده‌ای است و از طریق شرکت‌های مختلف انجام می‌شود! آیا خرید پنل پیامکی هم کار ساده‌ای است؟ اگر با ویژگی‌های مهمی که یک پنل پیامکی باید داشته باشد، آشنا نباشید نمی‌توانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک پنل پیامکی مناسب عبارتند از:

·       ارسال پیامک بر مبنای مشاغل و اصناف

اولین ویژگی خرید سامانه پیامکی مناسب این است که باید امکان ارسال برای کاربران با ویژگی دلخواه را داشته باشد! در واقع یک پنل پیامکی بانک شماره‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بانک شماره بر مبنای مشاغل و اصناف مختلف دسته‌بندی شده است! حال اگر شما بخواهید برای کاربران یک صنف خاص پیامک ارسال کنید، کافی است بانک شماره موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس یک متن پیامکی آماده کرده و برای کاربران خود بفرستید. اولین ویژگی که باید هنگام خرید پنل در نظر بگیرید، داشتن بانک شماره مشاغل مختلف است.

·       ارسال پیامک بر اساس نقشه

ویژگی دیگری که هنگام خرید سامانه پیامکی باید درنظر بگیرید، ارسال پیامک بر اساس نقشه است! گاهی اوقات شما یک کسب‌وکار محلی دارید که تنها در یک منطقه خاص فعالیت می‌کنید. در این صورت برای ارسال پیامک فقط باید ساکنین آن منطقه را مدنظر قرار دهید. هنگام خرید پنل باید ببینید که آن شرکت امکان ارسال پیامک بر اساس نقشه را هم در اختیار شما قرار داده است یا نه! اگر این ویژگی برای شما مهم است، حتماً از شرکتی اقدام به خرید پنل پیامکی کنید که این قابلیت را در پنل خود قرار داده باشد.

·       ارسال پیامک از خط اختصاصی و عمومی

هنگام خرید پنل پیامکی باید دقت کنید که به شما خطوط اختصاصی و عمومی ارائه شود! تعرفه خطوط اختصاصی ممکن است در برخی شرکت‌ها با پرداخت هزینه انجام شود و در برخی دیگر، خطوط اپراتورهای ارزان با ارقام طولانی به صورت رایگان عرضه شود. طبیعتاً هر چقدر یک خط اختصاصی کوتاه‌تر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. جالب است بدانید که هزینه ارسال پیامک برای خطوط مختلف، فرق می‌کند. حتی تعرفه ارسال پیامک در شرکت‌های مختلف هم فرق می‌کند! پس برای خرید پنل پیامکی باید این موضوع را هم مدنظرتان قرار دهید.

·       ارسال پیامک تکی

یکی از قابلیت‌های کاربردی در خرید پنل این است که می‌توانید به صورت تکی پیامک ارسال کنید! گاهی اوقات نیاز دارید که فقط برای یک کاربر به صورت تکی و شخصی پیامک ارسال کنید. در این صورت کافی است وارد پنل پیامک خود شوید و پس از وارد کردن شماره، پیامک موردنظر را بفرستید. برای این کار فقط هزینه ارسال پیامک از شارژ حساب شما کم می‌شود! این هزینه هم بر اساس تعرفه ارسال پیامک است و زیاد نیست.

·       ارسال گروهی پیامک

بیشترین استفاده کسب‌وکارها از پنل پیامکی ارسال گروهی پیامک است! در واقع کمتر کسب‌وکاری در موقعیتی قرار می‌گیرد که نیاز به ارسال پیامک تکی داشته باشد. برای انتخاب یک پنل پیامکی خوب باید حواستان باشد امکان ارسال گروهی پیامک محدودیت خاصی نداشته باشد! برای مثال اگر نیاز به ارسال 100,000 پیامک داشته باشید، پنل پیامک به شما اجازه این کار را بدهد. البته که این کار با شارژ حساب کاربری و پرداخت هزینه ارسال پیامک امکان‌پذیر است.

·       ارسال هوشمند پیامک

کسب‌وکارها نیاز به خرید پنل پیامکی دارند که امکان ارسال هوشمند پیامک را داشته باشد! با ارسال پیامک هوشمند اگر کاربران تعامل خاصی را با شما انجام دهند، این پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود. ارسال هوشمند پیامک معمولاً نیازمند وب سرویس است تا به سایت شما متصل شود. خوشبختانه هنگام خرید سامانه پیامکی از شرکت‌های معتبر امکان نصب پلاگین‌های موردنیاز آن هم وجود دارد! پس به سادگی می‌توانید سایت و پنل پیامکی را به یک‌دیگر متصل کنید و از این قابلیت ارزشمند نهایت استفاده را ببرید.

·       ارسال پیامک از طریق فایل اکسل (ارسال متناظر)

گاهی اوقات کسب‌وکارها اطلاعات مشتریان خود را در سایت یا سیستم‌های دیگر (نظیر CRM) نگهداری می‌کنند. در این صورت ممکن است بخواهند اطلاعات آن را استخراج کنند و در بخش مخاطبان پنل پیامکی وارد کنند. یکی از قابلیت‌های انتخاب پنل پیامکی این است که به شما اجازه می‌دهد فایل اکسل شماره مخاطبان خود را در لیست مخاطبان وارد کنید. سپس، پیامک موردنظر را آماده کرده و برای کاربران بفرستید. البته که باید تعرفه ارسال پیامک را ببینید و آن را پرداخت کنید تا امکان ارسال پیامک با خرید پنل وجود داشته باشد.

·       ارسال پیامک مناسبتی

یکی دیگر از ویژگی‌های پنل پیامکی نیازپرداز امکان ارسال پیامک مناسبتی است! در واقع شما به راحتی می‌توانید برای مخاطبان خود پیامک مناسبتی ارسال کنید. برای این کار فقط لازم است لیست شماره مشتریان خود را در اختیار داشته باشید و در بخش دفترچه تلفن ذخیره کنید. پس از آن تنها با پرداخت هزینه ارسال پیامک از طریق شارژ حساب کاربری، پیامک خود را ارسال کنید.

·       ارسال پیامک به لیست سیاه

یکی از دغدغه‌های مهم کسب‌وکارها، لیست سیاه شماره‌های تبلیغاتی است! بسیاری از شماره‌ها در لیست سیاه قرار دارند و پیامک‌های آن‌ها به دست کاربران نمی‌رسد. خرید پنل پیامکی شاید به منظور ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باشد اما به راحتی امکان ارسال پیامک به لیست سیاه وجود دارد. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید از طریق خرید سامانه پیامکی نیازپرداز برای کاربران خود پیامک‌های موردنظر را ارسال کنید. همچنین بابت ارسال پیامک به لیست سیاه هزینه اضافی دریافت نمی‌شود و تنها با پرداخت تعرفه ارسال پیامک می‌توانید این کار را انجام دهید.

·       ارسال پیامک برمبنای منطقه، سن و جنسیت

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار جذاب و حرفه‌ای در پنل پیامکی این است که شما می‌توانید بر اساس ویژگی‌های مختلف پیامک موردنظر را برای کاربران ارسال کنید.

اگر بخواهید پیامک‌ها را به دست ساکنان یک منطقه خاص برسانید، کافی است از طریق بانک شماره، شماره افراد ساکن در منطقه موردنظر را وارد کنید. همچنین امکان ارسال پیامک بر اساس سن هم وجود دارد! اگر محصول یا خدماتی ارائه می‌کنید که برای یک رده سنی خاص مناسب است، می‌توانید پیامک خود را با خرید پنل پیامکی نیازپرداز به افرادی با رده سنی موردنظر ارسال کنید. حتی امکان ارسال پیامک به جنسیت موردنظر هم وجود دارد! همه این کارها بدون هزینه اضافی و تنها با پرداخت تعرفه ارسال پیامک امکان‌پذیر است.

همان‌طور که مشاهده کردید، خرید پنل پیامکی قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد! با کمک این ویژگی‌ها به راحتی می‌توانید میزان فروش کسب‌وکارتان را منفجر کنید و از رشد آن رضایت کافی داشته باشید. البته در کنار همه این موارد، یادگیری و رعایت اصول بازاریابی پیامکی هم کمک بسیار زیادی به شما می‌کند.

نیازپرداز| پنل پیامک حرفه‌ایی

خرید پنل پیامکی نیازپرداز هر کسب‌وکاری است! فرقی هم نمی‌کند که یک کسب‌وکار آنلاین دارید یا کسب‌وکار محلی. در هر صورت شما به پنل پیامکی نیاز دارید تا بتوانید تبلیغات پیامکی را به راحت‌ترین شکل ممکن انجام دهید. خرید پنل هزینه زیادی برای شما ندارد اما مزایای بسیار زیادی به همراه دارد.

یک پیشنهاد ویژه! برای خرید پنل پیامکی می‌توانید از شرکت باتجربه و حرفه‌ای نیازپرداز استفاده کنید. کافی است وارد سایت نیازپرداز شوید و پنل‌های مختلف پیامکی را ببینید. امکان سفارش آن از طریق سایت هم وجود دارد.

همچنین اگر سوالی در مورد پنل پیامکی دارید، با شماره 02141238 تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید! کارشناسان و مشاوران نیازپرداخت پاسخگوی شما هستید تا پاسخ سوالات شما را بدهند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز( ۹ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • زندگی با آیه‌ها؛ ویژگی کافران
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز(۷ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • مزایای یک پنل پیامکی خوب چیست؟