Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از کمیته ملی المپیک، به دنبال عدم صدور ویزا و با وجود پیگیری‌های مستمر کمیته ملی المپیک و فدراسیون تکواندو در هفته گذشته برای برخی از مسئولین، کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ منچستر و مشکلاتی پیش آمده است.

در این زمینه، کمیته ملی المپیک طی پیگیری‌های متعدد مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به عدم صدور ویز از سوی میزبان رقابت‌های جهانی تکواندو اعلام داشته، آنرا مغایر قوانین میزبانی رقابت‌های کسب سهمیه و منشور المپیک دانسته و خواستار پیگیری کمیته بین المللی المپیک در این باره شد و IOC نیز بطور جد پیگیر این مسئله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته ملی المپیک حتی مکاتباتی با کمیته ملی المپیک کشور میزبان برای رفع این مشکل نیز داشته است.

براساس منشور المپیک کشور‌های میزبان رقابت‌های ورزشی باید بدون تبعیض، همکاری لازم را جهت صدور ویزا برای کلیه شرکت کنندگان داشته باشند، ولی با وجود پیگیری‌های کمیته ملی المپیک و فدراسیون اگر چه ویزا برای برخی تکواندو کاران در آخرین لحظات صادر شده است، اما هنوز تمامی ویزا‌های درخواستی صادر نشده و کمیته ملی المپیک نیز از طریق IOC کماکان پیگیر این مسئله است.

انتهای پیام/

 

کارشکنی در صدور ویزای هوگوپوشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!

آن‌‌ها روز گذشته از سد تیم پارسیان تهران گذشتند تا همچنان یکی از بخت‌های مسلم صعود به لیگ دسته دوم باشند.

بعد از این بازی گرچه با برد یاران نیکبخت همراه شد، اما این سرمربی جوان به تصمیمات داور اعتراض کرد و نوشت کمیته داوران بایستی برای لیگ‌های پایین‌تر حساسیت بیشتری در زمینه داوری به خرج دهد. اعتراض نیکبخت اما به همین‌جا ختم نشد و او مدعی شده تنها تیمی هستند که در کشور VAR دارند و برای اثبات این حرفش تصویری که از طریق دوربین‌های باشگاه شکار شده و خطای محرز روی بازیکنش را نشان می‌هد، منتشر کرده است.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف‌افکن که در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده‌اند باشند
  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • چالشهای آنلاین شدن ویزای شنگن
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران