Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:17:30 GMT

واژگونی پژو در جاده یاسوج به اصفهان جان 2 نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۷۶۱

واژگونی پژو در جاده یاسوج به اصفهان جان 2 نفر را گرفت

یاسوج- ایرنا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی پژو 405 در جاده یاسوج به اصفهان بالاتر از روستای بنستان سبب جان باختن راننده و همسرش و همچنین مصدوم شدن دخترشان شد.

جلال پوران فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت 7 و7دقیقه امروز در پی تماسی به مرکز ارتباطات اورژانس 115 یاسوج مبنی بر واژگونی خودرویی در محور یاسوج به اصفهان بالاتر از بنستان بلافاصله آمبولانس پایگاه میمند به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این پژو سه سرنشین ( راننده، دختر و همسر وی) داشت که بر اثر شدت جراحات و آسیب زیاد راننده و خانمش قبل از رسیدن تکنسین 115 جان خون را از دست داده بودند و مصدوم دیگر پس از ارائه خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان انتقال داده شد.
پوران فرد بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 18 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت تصادفات رانندگی در جاده های ارتباطی استان جان خود را ازدست داده اند.
وی عنوان کرد: این آمار در سامانه مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده که نسبت به مشابه سال گذشته افزایش 36 درصدی داشته است.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 95 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 723 هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، 17 بخش و یکهزار و 670 روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.
این استان با داشتن کمتر از 140 کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح و سوانح رانندگی است.
9868/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث تصادف كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انواع شیرینی تاریخ مصرف گذشته در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد گفت: به منظور حساسیت عرضه مواد غذایی، تامین سلامت مصرف کنندگان و ارتقاء سطح بهداشتی محصولات بسته بندی موادغذایی، خشکبار، شیرینی جات و شکلات، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بصورت مستمر مراکز عرضه کننده را پایش و رصد می کنند. بهنام نیازی افزود: در این نظارت‌ها، در سطح شهر یاسوج و در بازرسی‌های انجام شده ۴۵۰ کیلوگرم، انواع شکلات به دلیل فاسد شدن و تاریخ مصرف گذشته، شناسایی، امحاء و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان ارجاع داده شد. وی اضافه کرد: با توجه به اینکه عرضه محصولات شیرینی و شکلات تابع شرایط خاص بهداشتی بوده و در همین ارتباط تاریخ‌های تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد گفت: در صورت مشاهده موارد تقلب و تخلف بهداشتی با افراد متخلف طبق قانون اصلاحیه ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی برخورد جدی می شود. نیازی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۹۰ برای  شکایات و اعلام مشکلات بهداشتی شهروندان به صورت شبانه روزی پاسخگو است.

دیگر خبرها

  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • برگزیدگان مسابقه فیلم مستند «روایت راه» در یاسوج معرفی شدند
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • جمع آوری انواع شیرینی تاریخ مصرف گذشته در یاسوج
  • کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دومین کنگره ملی شهدا