Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:39:42 GMT

جریمه مجدد فدراسیون فوتبال ایران و سرخآبی ها توسط AFC

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۸۰۱

جریمه مجدد فدراسیون فوتبال ایران و سرخآبی ها توسط AFC

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین احکام انضباطی خود بار دیگر فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه های استقلال و پرسپولیس را جریمه کرد.

کمتیه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای ا ف سی) در تازه ترین احکام خود فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل عدم فراخوانده شدن یکی از 11 بازیکن ترکیب اصلی در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل چین در جام ملت های 2019 آسیا با اخطار کتبی و به دلیل نقض یکی دیگر از قوانین این کنفدراسیون مبنی بر عدم نصب نشان مخصوص بازی ها بر روی آستین پیراهن های بازیکنان در دیدار مقابل ژاپن در امارات هزار دلار جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر این، باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل عدم دست دادن با بازیکنان حریف در پایان دیدار مقابل السد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هزار و 250 دلار جریمه شد.
باشگاه استقلال نیز به دلیل اینکه در بازی مقابل العین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی با ورود دیرتر از موعد به زمین بازی موجب تاخیر یک دقیقه و 25 ثانیه ای در آغاز نیمه دوم شده بود، مشابه پرسپولیس هزار و 250 دلار جریمه شد.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کمیته انضباطی ای اف سی به تازگی، باشگاه ذوب آهن را به دلیل عدم شماره گذاری صندلی های ورزشگاه در زمان بلیت فروشی بازی مقابل الزورا عراق در لیگ قهرمانان آسیا، 750 دلار جریمه کرده بود؛ تیم استقلال نیز به دلیل تخلفی مشابه در بازی برابر العین، 750 دلار جریمه شد؛ اما باشگاه پرسپولیس به دلیل تکرار تخلف مذکور که در بازی این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان رخ داد، به پرداخت1250 دلار محکوم شده بود.
علاوه بر این، فدراسیون فوتبال ایران نیز به دلیل نقض ماده 38 مقررات مربوط به ورزشگاه ها (عدم شماره گذاری صندلی ها) در بازی های مرحله انتخابی المپیک 2020 که به طور متمرکز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، با توبیخ کتبی روبرو شده بود.
ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اي اف سي جريمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مصاف کویت می رود.

جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل کویت برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه وحید شمسایی سرمربی تیم و شهاب سفال‌منش دستیار اول نکات فنی در مورد شیوه بازی کویت، انتظارات فنی از تیم و لزوم ارائه بهترین نمایش که سزاوار نام‌ و اعتبار فوتسال ایران باشد را بیان داشتند.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحربن پیروز شد.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «ایندور» مقابل کویت صف‌آرایی می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست