Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@06:34:18 GMT

جلسه برانکو و عرب لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۸۶۰

جلسه برانکو و عرب لغو شد

سرمربی پرسپولیس با لغو جلسه مربوط به گفتگو در خصوص لیست تیم با مدیرعامل باشگاه، آن را به بعد از جدال با سپاهان موکول کرد.


به گزارش صدای ایران از ورزش سه، پرسپولیس امروز راهی جم خواهد شد تا خود را برای آخرین بازی فصل و امیدواری برای دستیابی به قهرمانی مهیا کند.


در شرایطی که پیش از این قرار بود، سرمربی سرخپوشان در جلسه با ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه در خصوص لیست بازیکنان نیز نظر خود را اعلام کند، با توجه به حساسیت دیدار با پارس جنوبی و تمرکز برای دیدار پایانی فصل، او این جلسه را به هفته آینده موکول کرد و قرار است احتمالا بعد از دیدار با سپاهان در این زمینه گفت‌وگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی بود که باشگاه مصر بود با توجه به اتمام لیگ و شرایط بازیکنان، هرچه زودتر در این خصوص به جمع بندی با سرمربی تیم دست یابد و مذاکرات خود را با گزینه‌های مدنظرش برای تمدید قرارداد و مذاکره برای جذب را آغاز کند.
برانکو ایوانکوویچ که در سه فصل اخیر کمترین جذب بازیکن را داشته و بیشتر به حفظ شاکله تیمش اعتقاد داشته، اینبار هم قصد دارد با کمترین نفرات خروجی و ورودی، تیمش را برای فصل آینده آماده کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برانکو عرب جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!

تواناترین نسخه برانکو در زمان فروش آن توسط فورد، ۲۹۵ هزار دلار (حدود ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) قیمت داشت؛ مبلغ فوق‌العاده‌ای که تقریباً هشت برابر گران‌تر از سطح ابتدایی برانکو است!

به گزارش خبرآنلاین، مالک اصلی این برانکو آن را با رنگ سبز پورشه سفارش داده بود. نکته جالب درباره این نمونه خاص این است که از زمانی که ساخته شده، حتی یک کیلومتر هم طی نکرده است. این برانکو همچنین شامل پکیج ۳۸ هزار دلاری Baja است که عناصری مانند چراغ‌های مخصوص آفرود و آژیر را اضافه می‌کند.

قوای محرکه فورد برانکو DR یک موتور ۵.۰ لیتری V ۸ کایوت است که حدود ۴۱۸ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

جدیدترین برانکو DR که در حراجی فروخته شد، نمونه‌ای با پوشش رنگی خیره‌کننده بود که ۳۶۵ هزار دلار فروخته شد.

دیگر خبرها

  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند
  • تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی
  • سرمربی تراکتور امروز مشخص می‌شود