Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@19:04:24 GMT

ابطحی از دیدارش با رهبر انقلاب گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۸۶۴

ابطحی از دیدارش با رهبر انقلاب گفت

یک فعال سیاسی اصلاح طلب دیدار شب گذشته کارگزاران نظام با رهبر انقلاب را روایت کرد.

به گزارش صدای ایران از ایلنا، محمدعلی ابطحی در حساب اینستاگرام خود با اشاره به دیدار شب گذشته کارگزاران نظام با رهبر انقلاب نوشت: "دیدار رمضانی رهبری معظم و مسئولان نظام و دست‌اندرکاران حکومت امسال در شرایط پر‌هیاهو و در اوج رجزخوانی آمریکا و توجه همه دنیا به ایران بسیار مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی ادامه داد: "اعلام تصمیمات نظام در مورد مسائل اقتصادی به خصوص در بخش پایانی آن که در مورد آمریکا و عدم مذاکره و نبود جنگ اعلام نظر کردند، در این وضع سخت می‌تواند در داخل و خارج تکلیف همه را روشن کند و از سردرگمی و بلاتکلیفی و انتظار و ترس بیرون آورد."

ابطحی همچنین نوشت: "من امسال از دعوت به این جلسه خوشحالتر از دفعات پیش بودم تا روشن شود در برابر تهدیدات سنگین دشمنان ایران پشت سر رهبر کشورم هستم و از هیاهوی خشونت‌آفرین و جنگی ضد ایرانی آمریکا وترامپ و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌شان نفرت دارم."

وی افزود: "بعد از سال‌ها به لطف یکی از اعضای دفتر ایشان رفتم جلو و از نزدیک سلام واحوالپرسی کردم و ایشان به رسم قدیم ابراز لطف کردند."

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ابطحی رهبری دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مبلغ فطریه سال ۱۴۰۳ چه میزان است؟ (فیلم) تلاوت سوره اعلی توسط رهبر انقلاب (فیلم) جزئیاتی تازه از زندگی شخصی رهبر انقلاب از زبان سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • تحقیر اسراییل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • تحقیر اسرائیل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • امیرعبداللهیان: عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به اسرائیل دادیم
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم)