Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@00:58:09 GMT

بازی پرسپولیس و پارس جنوبی از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۹۰۷

بازی پرسپولیس و پارس جنوبی از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود

با اعلام مدیرعامل پرسپولیس، آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر که برابر تیم پارس جنوبی جم خواهد بود، از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در پی ابراز نگرانی‌های هواداران در سراسر کشور، ایرج عرب صبح امروز چهارشنبه اعلام کرد بازی سرخپوشان پایتخت، صدرنشین مسابقات لیگ برتر برابر تیم پارس جنوبی جم بطور زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدعی اول و مدافع عنوان قهرمانی، این هفته میهمان تیم پارس جنوبی جم است. این بازی پنجشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پارس جنوبی پرسپولیس شبکه ۳ سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل

به گزارش "ورزش سه"، تشکیل زوج مستحکم و آماده گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی از ابتدای سال ۱۴۰۳ در ترکیب پرسپولیس سبب شده این تیم حتی در غیاب علیرضا بیرانوند نیز گلی دریافت نکند‌.

البته به جز قلب خط دفاعی باید از عملکرد خوب دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن، دو مدافع کناری پرسپولیس نیز یاد کرد.

پرسپولیس در پنج دیدار آخر خود برابر استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان و صنعت نفت هیچ گلی دریافت نکرده و از بازی با فولاد روی ۱۳ گل خورده ثابت مانده‌اند.

دو گل شوکه کننده این هفته شمس آذر قزوین در دقایق پایانی به استقلال اگرچه برای آنها امتیازی به همراه نداشت اما باعث شد این تیم دیگر برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار نداشته باشد. استقلال در حال حاضر ۱۴ گل دریافت کرده است.

باتوجه به ابلاغیه این فصل سازمان لیگ در خصوص بازی‌های رو در رو و تساوی شدن دربی‌ها، در صورت برابر شدن امتیازات در پایان فصل تفاضل گل می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

در حال حاضر تفاضل گل دو تیم برابر و مثبت ۲۰ است. استقلال یک گل زده بیشتر دارد و پرسپولیس یک گل خورده کمتر دارد تا از این حیث نیز رقابت حساسی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد