Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از نشست صبح امروز مدال آوران معترض بازیهای آسیایی و پارآسیایی جاکارتا با محمدرضا داورزنی و شروین اسبقیان، معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از افزایش پاداش ورزشکاران تا ظرف ۱۰ روز آینده خبر داده است.

پیمان نصیریان قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی نشستی که صبح امروز چهارشنبه با حضور بهداد سلیمی، حسین کیهانی، امین بوداغی، حمید علی عباس صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان با محمدرضا داورزنی و شروین اسبقیان در محل وزارت ورزش و جوانان داشتیم، مسائل و مشکلات مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را مطرح کردیم و داورزنی به ما تاکید کرد که ۸۰ درصد از منابع مالی مربوط به پاداش مدال آوران تأمین شده و آن را به حساب فدراسیون‌ها واریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این منابع در حساب فدراسیون‌ها بلوکه شده و فدراسیون‌ها تا زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران حق برداشت از آن را ندارند.

وی گفت: معاون وزیر به ما تاکید کرد که تلاش وزارت بر این است تا مبلغ پاداش‌ها را که به صورت حواله است افزایش دهند. هر چند ما عنوان کردیم که باید مبلغ حواله‌ها معادل سکه‌ها باشد که داورزنی در پاسخ گفت؛ تلاش وزارت افزایش مبلغ حواله‌هاست، حال اینکه چقدر بتوانیم پاداش‌ها را افزایش دهیم تا ظرف ۱۰ روز آینده مشخص خواهد شد.

این قهرمان بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اضافه کرد: ما به داورزنی گفتیم قرار بود در صورتی که جواب قانع‌کننده‌ای وزارت به ما ندهد، به مجلس برویم که وی به ما گفت تا ظرف ۱۰ روز آینده پیگیر این مساله خواهیم بود. به هر صورت ما بعد از تاریخ اعلام شده اگر از سوی وزارت پاسخی دریافت نکنیم، برای حل مشکلات خود به مجلس خواهیم رفت.

وی در پایان گفت: داورزنی همچنین در این نشست به ما گفت "تلاش وزارت بر این است که در ایام ماه مبارک رمضان مراسم تجلیل از مدال آوران را برگزار کند تا شرمنده ورزشکاران نباشیم." امیدوارم که این مساله عملیاتی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن

وزارت خارجه حکومت طالبان اعلام کرد سومین نشست سازوکار تعامل با چین با تاکید بر کمک‌های بشردوستانه و بازسازی افغانستان در پکن برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه حکومت طالبان اظهار داشت در سومین نشست افغانستان و چین، مقامات پکن متعهد شدند تا در زمینه‌های درمانی، استخراج معادن، اسکان مجدد مهاجرین و گسترش روابط تجاری همچنین ارتقای ظرفیت ادارات حکومت کابل همکاری کنند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه طالبان که در شبکه ایکس منتشر شده است، سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین برای کمک‌های بشردوستانه و بازسازی تاکید دارد.

در این نشست همچنین درباره افزایش تجارت، استخراج معادن از جمله معدن مس عینک، ارتقای ظرفیت کارمندان ادارات حکومت طالبان گفتگو شده است.

نگرانی آمریکا از گسترش نفوذ چین در افغانستانچین در افغانستان شهرک‌های صنعتی می‌سازدنخستین دیدار رسمی طالبان و نمایندگان چین در افغانستان

«یوشیائو یونگ» نماینده ویژه چین برای افغانستان نیز در بیانیه‌ای به نقل از مقامات کشورش آورده است «چین از سال 2021 مفهوم دیپلماتیک دوستی، صمیمیت، منفعت متقابل  و فراگیری را اجرا کرده است».

در بخشی  از این بیانیه تاکید شده است تحریم‌های یکجانبه و مسدود کردن دارایی‌های افغانستان رنج مردم این کشور‌ را تشدید کرده است بنابراین کشورهایی که مسئول وضعیت کنونی افغانستان هستند باید با جدیت کار خود را انجام دهند.

بر اساس این بیانیه، در این نشست طرفین بر ساخت طرح کمربند و جاده نیز تاکید کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان