Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@10:13:16 GMT

بهره برداری ۷ کیلومتر از محور دوم مسیر شوسف - نهبندان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۹۴۰

بهره برداری ۷ کیلومتر از محور دوم مسیر شوسف - نهبندان

تین‌نیوز | 

با هدف کاهش تصادفات، ۷ کیلومتر از باند دوم شوسف به سمت نهبندان از خروجی پلیس راه زیربار ترافیک رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: هزینه اجرای این مسیر را ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۴ کیلومتر از مسیر شوسف به نهبندان با هزینه ۳۰ میلیارد تومان دوبانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در دست اجرا بودن ۱۷ کیلومتر دیگر از باند دوم محور شوسف – نهبندان افزود: اجرای این طرح ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت دارد.

مسیر شوسف - نهبندان ۳۱ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۱۴ کیلومتر آن دوبانده شده است و ۱۷ کیلومتر باقی مانده به طور متوسط، ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مهدی جعفری شوسف نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی ظهر امروز گفت: گردنه زاغه ملایر جز محورهای پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد و سالانه شاهد تصادفات رخ به رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، سال گذشته با استفاده از ظرفیت اکیپ امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در گردنه زاغه پایان رسید.

وی ادامه داد: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه خیز استان خارج شده و هم اکنون جز گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه گفت: بمنظور ارتقا ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 6083727

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی بازگشایی و لایروبی شد