Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@14:03:38 GMT

آخرین تمرین تراکتورسازی در لیگ هجدهم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۵۲۴۱

آخرین تمرین تراکتورسازی در لیگ هجدهم برگزار شد

آخرین تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل جاری برگزار شد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم تراکتورسازی فردا (پنجشنبه) آخرین هفته از لیگ هجدهم در اهواز میهمان تیم فولاد خوزستان خواهد بود. در این راستا، بازیکنان تیم تراکتورسازی از ساعت 11 امروز (چهارشنبه) آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

25 درصد از قرارداد اعضای کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی کسر شدتراکتورسازی با یک غایب به مصاف فولاد خوزستان می‎رود؛ رفع مشکل گوارشی حاج‌صفی2 مانع بر سر حضور «شهریار» در تبریز/ حضور علی دایی در تراکتورسازی چقدر جدی است؟

این تمرین که در زمین شماره 2 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد، آخرین جلسه تمرینی شاگردان جرج لیکنز در فصل جاری به حساب می‌آید.

اعضای تیم تراکتورسازی ساعت 16 امروز با پرواز مستقیم از تبریز راهی اهواز می‌شوند تا فردا مقابل فولاد خوزستان صف‌آرایی کنند. نشست خبری پیش از بازی مربیان دو تیم نیز ساعت 13 برگزار می‌شود و با توجه به برنامه پرواز تراکتورسازی، جرج لیکنز نمی‌تواند در نشست خبری شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

قرار است برخی از بازیکنان تراکتورسازی پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان، برای استراحت مستقیماً راهی شهرهای‌شان شوند و به تبریز برنگردند.

این دیدار از ساعت 21:30 پنجشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل دیدنی ویسی و استقلال خوزستان/ بازی مرگ و زندگی برای سهراب در انزلی

ایسنا/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر با حریفان خود دیدار می کنند. 

هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز، ۲۷ اسفندماه برگزار می شود که از ساعت ۱۹ استقلال خوزستان در دربی خوزستان پذیرای فولاد است و نفت آبادان در انزلی به مصاف ملوان می‌رود. 

استقلال خوزستان- فولاد

استقلالی ها که با برد شیرین در اصفهان مقابل ذول آهن به دربی خوزستان رسیده اند برای صعود در جدول و رهایی از رده های انتهایی جدول به برد مقابل فولاد نیاز دارند. فولاد هم که این فصل روزهای خوبی را پشت سر نمی گذراند و روز گذشته شاهد چهارمین تغییر در راس کادرفنی بود، حالا با ویسی در اندیشه جبران ناکامی ها و برد مقابل استقلال خوزستان است. 

ویسی که یک بار با استقلال خوزستان قهرمان لیگ شده، در حالی که دومین روز از پذیرفتن هدایت فولاد را سپری می کند به گفته خودش به فولاد آمده تا آخر فصل هواداران تیمش را خوشحال کند. باید دید بردهای فولاد از امروز در دربی شروع می شود یا پورموسوی و شاگردانش به دومین برد متوالی دست پیدا می کنند. 

ملوان- نفت آبادان

آبادانی ها که اصلا وضعیت خوبی در جدول ندارند و قعرنشین هستند، روزهای سختی را برای بقا پشت سر می گذرانند. اگر چه برخی معتقدند با آمدن سهراب بختیاری زاده، نفت نمایش بهتری دارد اما هنوز این تیم در نتیجه گیری ناموفق و به برد دست نیافته است. شرایطی که تداوم آن می تواند این تیم را به سقوط نزدیک تر کند.  بر همین اساس سهراب و شاگردان امروز به برد مقابل قوی سپید انزلی نیاز مبرم دارند. البته ملوان که این فصل یک تیم منسجم و سخت نشان داده، مطمئنا روز سختی را برای آبادانی ها در جهت تداوم روزهای خوب خود رقم می زند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدرت شمس آذر کاهش یافته است
  • زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید
  • زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید اعلام شد
  • تقابل دیدنی ویسی و استقلال خوزستان/ بازی مرگ و زندگی برای سهراب در انزلی
  • اعلام برنامه لیگ‌برتر تا هفته بیست و چهارم
  • اعلام برنامه هفته بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات هفته‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • برنامه مسابقات هفته های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر
  • اعلام برنامه مسابقات هفته های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر
  • پیروزی در دربی‌ خوزستان آخرین یادگار آل‌نعمه!